Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hørsholm Kommune
Vindere
Tilbudsfase - udbud af pladsanvisningsløsning
(21.03.2023)
KMD
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Udbud af kontrakt om levering af pladsanvisningsløsning
Hørsholm Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 70960516
Postadresse: Slotsmarken 13
By: Hørsholm
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2970
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Laursen
E-mail: nl@nplaw.dk
Telefon: +45 22484891
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/190785909.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsholm.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om levering af pladsanvisningsløsning
Udbud af kontrakt om levering af pladsanvisningssystem.
Hørsholm
Hørsholm Kommune ønsker et digitalt pladsanvisningssystem på dagtilbudsområdet som har det formål, at borgere selv kan booke et kommunalt eller selvejende dagtilbud i kommunen samt, at understøtte administrationen af visitation af dagtilbudspladser til børn, som benytter et eller flere af følgende pasningstilbud uden for kommunen:
- dagtilbud
- skolefritidsordninger
- klubber
- private pasningsordninger
- private institutioner
- pasning af egne børn
Kontrakten kan forlænges 3 gange á to år.
I nødstilfælde kan Kontrakten helt eller delvist forlænges med yderligere op til 12 måneder.
Udvælgelsen blandt de egnede ansøgere sker med udgangspunkt i, hvor relevante de indsendte referencer er, i forhold til den udbudte opgave.
Ved vurderingen af referencernes relevans lægges der vægt på:
- Jo flere elementer referencen indeholder fra egnethedskravene, desto større relevans har referencen i forbindelse med udvælgelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital for det seneste regnskabsår.
For sammenslutninger (herunder konsortier): Deltagerne i sammenslutningen skal samlet set have en positiv egenkapital for det seneste regnskabsår.
Jo flere elementer referencen indeholder fra egnethedskravene, desto større relevans har referencen i forbindelse med udvælgelse.
Én reference, der i videst muligt omfang omfatter levering af implementering, uddannelse, drift, vedligehold, helpdesk og support af et pladsanvisningssystem.
Én reference, der omfatter levering af et bookingsystem ifm. pladsanvisning.
Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle, dvs. de må ikke have en afslutningsdato der går længere tilbage end 3 år.
Følgende skal oplyses for hver reference:
- Kundens navn og kontaktoplysninger
- Opgavens omfang
- Kontraktperiode
For sammenslutninger (herunder konsortier) gælder, at det er tilstrækkeligt, at sammenslutningen i sin helhed - og ikke hver enkelt deltager - opfylder mindstekravet til referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Inden kontraktudløb
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk