Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
(16.12.2022)
Getinge Danmark A/S
Industriparken 44 B
2750 Ballerup
33818 OI21 Etablering_af_snitflader_T_DOC
Region Sjælland
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Juul
E-mail: chjuu@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93568070
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
33818 OI21 Etablering_af_snitflader_T_DOC
Integrationer imellem SP og T-DOC og imellem T-DOC og Oracle
Integrationer imellem SP og T-DOC og imellem T-DOC og Oracle
Træning og implementeringssupport af efterfølgende sygehuse i Region Sjælland
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Region Sjælland har en række ufravigelige kliniske og tekniske krav til anskaffelsen. Disse krav er:
1. Systemet skal være på dansk på grund af brugernes sprogkompetencer af hensyn til patientsikkerheden.
2. Al support skal foregå på dansk eller et skandinavisk sprog med en åbningstid minimum kl. 7-17 på alle hverdage.
3. Systemet skal til enhver tid kunne generere oplysninger om hvor, hvornår og af hvem en handling er blevet udført, hvor produktet befinder sig, og hvornår og hvilken kunde der eventuelt har bestilt produktet.
4. Systemet skal automatisk kunne generere bestillinger af ovenstående udstyr til lager.
5. Systemintegrationerne skal være kompatible med det eksisterende system til varetagelse af dokumentation, leverance og sporing af kirurgisk udstyr.
T-DOC anvendes allerede på alle seks sygehuse. Der ville være risiko for, at data ville gå tabt, såfremt man på to af sygehusene, hvor systemintegrationerne skal foretages, overgik til et andet system end det, der bruges i resten af regionen. Leverandøren af T-DOC har eneret på konfigurering af T-DOC.
Region Syddanmark har for nyligt – forud for denne regions indkøb af T-DOC som sterilcentralssystem til varetagelse af dokumentation, leverance og sporing af kirurgisk udstyr – foretaget en markedsafdækning, der viser, at det af tekniske årsager ikke er muligt for andre firmaer at levere et system, der opfylder regionernes behov.
Betingelserne for at indgå en kontrakt uden forudgående offentliggørelse i udbudslovens § 80, stk. 3, nr. 2 er dermed opfyldt.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 13237689
Postadresse: Industriparken 44 B
By: Ballerup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2750
Land: Danmark
E-mail: DHS.denmark@getinge.com
Telefon: +45 45932727
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk