Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=348311&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
På grund af uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, har Region Midtjylland valgt at annullere dette udbud.
Levering af præanalytisk apparatur
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Gitte Starup
E-mail: gitte.starup@stab.rm.dk
Telefon: +45 30922405
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Levering af præanalytisk apparatur
Der ønskes et fuldautomatiseret præanalytisk fabriksnyt apparatur uden opkobling til analyseudstyr.
Det præanalytiske apparaturet skal inkludere: inputmodul/bulkloader, centrifuger, afpropning og udsortering af et stort prøveantal.
Der ønskes et præanalytisk apparatur, der understøtter en driftssituation, hvor modtagelse af prøver fra tappesteder, andre sygehuse og praksisprøver forekommer hyppigt.
Der ønskes et præanalytisk apparatur med høj sporbarhed og middleware, der er overskueligt og intuitivt.
Aarhus Universitetshospital
Der ønskes et fuldautomatiseret præanalytisk fabriksnyt apparatur uden opkobling til analyseudstyr.
Det præanalytiske apparaturet skal inkludere: inputmodul/bulkloader, centrifuger, afpropning og udsortering af et stort prøveantal.
Der ønskes et præanalytisk apparatur, der understøtter en driftssituation, hvor modtagelse af prøver fra tappesteder, andre sygehuse og praksisprøver forekommer hyppigt.
Der ønskes et præanalytisk apparatur med høj sporbarhed og middleware, der er overskueligt og intuitivt.
Service-, uddannelse og reservedelsoptioner. Se yderligere i Bilag 3 - Tilbudslisten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles særlige krav vedr. embargo (russiske ejerdeltagelse), se udbudsbilag 2.
Der stilles endvidere krav til sociale og arbejdsklausuler, se kontrakten pkt. 35 og 36.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Tilbuddet skal fremsendes på dansk. Dog accepteres dokumentation af de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk. ESPD vedlagt tilbuddet accepteres på engelsk.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0