Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Vindere
(11.08.2023)
EG Digital Welfare ApS
Østerbro 5B, st. tv.
5000 Odense C
Udbud af kontrakt om levering af et Ungevejledningssystem
Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
E-mail: jk7a@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/190793538.aspx
Internetadresse for køberprofilen: www.kk.dk/udbud
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om levering af et Ungevejledningssystem
Ordregiver ønsker et administrativt it-system, som i sine grundlæggende egenskaber er et system indenfor ungevejledningsområdet, men også et system, som har mulighed for tilpasninger ift. Ungdommens Uddannelsesvejledning i Københavns Kommunes organisering, ansvars- og opgaveområder.
Systemet skal understøtte Ungdommens Uddannelsesvejledning i Københavns Kommunes (Herefter "UUK") opgaver med vejledning af unge. Opgaverne omfatter blandt andet kommunikation med de unge, registrering, styring og dokumentation af de unges vejledningsaktiviteter.
Derudover skal systemet understøtte KUI-samarbejdet mellem de tre forvaltninger: Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF), Socialforvaltningen (SOF) og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF).
Systemets it-understøttelse for disse områder, skal funktionelt, datamæssigt og login-mæssigt, være samlet og integreret i et og samme system, således at man som bruger har adgang til alt data for den enkelte unge i et og samme system.
Systemet skal, udover at omfatte en fuld integreret praktikformidlingsfunktionalitet, integreres med UUK's nuværende Brobygningssystem.
Kontrakten omfatter:- Systemet- Konfigurering af systemet- Datakonvertering- Etablering af integrationer- Test af systemet- Uddannelse i den samlede funktionalitet- Drift af systemet
Leverandøren skal levere de ydelser, der sammen med Kundens eksisterende it-miljø sikrer: - stabil drift med tilknyttet support - vedligehold med bl.a. lovopfølgning - videreudvikling af systemet
Ordregiver ønsker derudover et samarbejde om videreudvikling og forventer at kunne få indflydelse på udviklingen af systemet.
Kontrakten træder i kraft ved begge Parters underskrivelse og løber i 4 år fra Overtagelsesdagen.
Med et varsel på mindst tre måneder til udgangen af ovennævnte kontraktperiode kan Kunden ved Meddelelse på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med 1 år af gangen og maksimalt 4 år i alt.
Er der flere end tre (3) ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. pkt. 6.1 i udbudsbetingelserne, og som opfylder minimumskravene til egnethed, jf. pkt. 6.2 i udbudsbetingelserne, vil Ordregiver ved udvælgelsen af de tre (3) ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud, lægge vægt på mest relevante referencer, jf. pkt. 6.3.2.1 i udbudsbetingelserne.
Ordregiver vil ved udvælgelsen af ansøgere lægge vægt på ansøgernes mest relevante referencer ud fra nedenstående betragtninger:
A. Referencer, der i højest mulig grad svarer til kontraktens genstand som beskrevet i pkt. 3.5 i udbudsbetingelserne
B. I hvor høj grad de konkrete referencekunder har en størrelse og kompleksitet svarende til Ordregivers
C. Følgende momenter vil i mindre grad ligeledes blive tillagt vægt ved vurderingen af referencernes relevans:
1. At referencekunder er kommuner eller andre offentlige myndigheder.
1. Tilkøb af ekstra undervisning for op til 16 personer, jf. krav-id #463 i Bilag 1 - Kravspecifikation.
2. Op til 1000 timers konsulentbistand til særtilpasninger af funktionalitet, som ikke er omfattet af Bilag 6 - Drift, support og vedligeholdelse og Bilag 7 - Konfigurationer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger eller tilbudsgivers gennemsnitlige årlige omsætning i de 3 senest afsluttede regnskabsår, eller ansøgers eller tilbudsgivers omsætning i det senest afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum DKK 8.000.000 (ekskl. moms).
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger eller tilbudsgivers gennemsnitlige årlige omsætning i de 3 senest afsluttede regnskabsår, eller ansøgers eller tilbudsgivers omsætning i det senest afsluttede regnskabsår skal udgøre minimum DKK 8.000.000 (ekskl. moms).
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger skal have præsteret minimum 3 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Med lighed med kontraktens genstand henvises der til pkt. 3.5 i udbudsbetingelserne.
Ved "udført inden for de seneste 3 år" forstås:
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse kan være påbegyndt tidligere end 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud, såfremt kontrakten er afsluttet indenfor de seneste 3 år,
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse fortsat pågår på tidspunktet for offentliggørelse af nærværende udbud, eller
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse både er påbegyndt og afsluttet indenfor de seneste 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud
Ved "pågår" forstås:
- at der fortsat består et kontraktforhold mellem parterne. Dette kan f.eks. være at IT-systemet er i drift og at ansøger eller tilbudsgiver leverer hosting, vedligeholdelse eller support til systemet.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Ansøger skal have præsteret minimum 3 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Med lighed med kontraktens genstand henvises der til pkt. 3.5 i udbudsbetingelserne.
Ved "udført inden for de seneste 3 år" forstås:
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse kan være påbegyndt tidligere end 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud, såfremt kontrakten er afsluttet indenfor de seneste 3 år,
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse fortsat pågår på tidspunktet for offentliggørelse af nærværende udbud, eller
- at levering af den pågældende vare eller tjenesteydelse både er påbegyndt og afsluttet indenfor de seneste 3 år før offentliggørelse af nærværende udbud
Ved "pågår" forstås:
- at der fortsat består et kontraktforhold mellem parterne. Dette kan f.eks. være at IT-systemet er i drift og at ansøger eller tilbudsgiver leverer hosting, vedligeholdelse eller support til systemet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk