Fakta om udbudet
Udbyder
Lejre Kommune
Udbud af pladsanvisningssystem til Lolland og Lejre Kommune
Lejre Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 85 48
Postadresse: Møllebjergvej 4
By: Hvalsø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4330
Land: Danmark
Kontaktperson: Kresten Gørtz
E-mail: krng@lejre.dk
Telefon: +45 92430408
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194457
CVR-nummer: 29 18 85 72
Postadresse: Tovet 3
By: Maribo
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 4930
Land: Danmark
Kontaktperson: Marian Desrumaux Brodersen
E-mail: madeb@lolland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lolland.dk/
Del II: Genstand
Udbud af pladsanvisningssystem til Lolland og Lejre Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af et pladsanvisningssystem til henholdsvis Lolland Kommune og Lejre Kommune. Udbuddet er opdelt i to delkontrakter. Der kan alene afgives tilbud på begge delkontrakter.
Udbud af pladsanvisningssystem til Lolland Kommune
Lolland Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering af et pladsanvisningssystem til henholdsvis Lolland Kommune.
Ordregiver annullerer udbuddet, da der er konstateret mangler ved udbudsmaterialet. Ordregiver har til hensigt at offentliggøre et nyt udbud af pladsanvisningssystem snarest muligt.
Udbud af pladsanvisningssystem til Lejre Kommune
Lejre Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering af et pladsanvisningssystem til Lejre Kommune.
Ordregiver annullerer udbuddet, da der er konstateret mangler ved udbudsmaterialet. Ordregiver har til hensigt at offentliggøre et nyt udbud af pladsanvisningssystem snarest muligt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af pladsanvisningssystem til Lolland og Lejre Kommune.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullerer udbuddet, da der er konstateret mangler ved udbudsmaterialet. Ordregiver har til hensigt at offentliggøre et nyt udbud af pladsanvisningssystem snarest muligt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Findes ikke
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk