Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=346697&B=HOFOR
Udbyder
HOFOR A/S
Vindere
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Delegate A/S
Hummeltoftevej 49-51
2830 Virum
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Fellowmind Denmark A/S
Rosenørns Allé 1
DK-1970 Frederiksberg C
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
twoday A/S
Gærtorvet 1-5
1799 København V
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Sopra Steria A/S
Skindergade 45-47, 2. sal
1159 København K
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
twoday A/S
Gærtorvet 1-5
1799 København V
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Fellowmind Denmark A/S
Rosenørns Allé 1
DK-1970 Frederiksberg C
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Netcompany A/S
Strandgade 3
1401 København K
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
(28.04.2023)
Delegate A/S
Hummeltoftevej 49-51
2830 Virum
Opdateringer
II.2.6)
I stedet for:
100.00 DKK
Læses:
-
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling
HOFOR A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Gade Brøbeck
E-mail: sorbro@hofor.dk
Telefon: +45 27953827
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling
Udbuddet omfatter fire parallelle rammeaftaler om konsulentbistand til agil udvikling hos HOFOR.
Det samlede forventede timeforbrug i hele rammeaftalens løbetid inkl. optioner på forlængelse er 12 400 timer. Det maksimale timeforbrug er anslået til 20 000 timer.
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - MS Dynamics 365 CE
Delkontrakten omfatter konsulentbistand i forbindelse med udvikling mv. på MS Dynamics 365 CE platformen. Bistanden omfatter tre kompetenceniveauer (Arkitekt, Senior og Junior). Konsulenterne skal indgå i teams baseret på SCRUM-rammeværket under HOFORs ledelse. Teams kan sammensættes med deltagelse fra flere rammeaftaleleverandører. HOFOR har til hensigt at indgå fem parallelle rammeaftaler.
Det forventede timeforbrug i hele rammeaftalens løbetid inkl. optioner på forlængelse er 5000 timer. Det maksimale timeforbrug er 8000 timer.
Rammeaftalerne kan af HOFOR forlænges med op til to gange 12 måneder.
HOFOR vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele opgaven på baggrund af de indledende tilbud.
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - Sharepoint/O365
Delkontrakten omfatter konsulentbistand i forbindelse med udvikling mv. på Sharepoint/O365 platformen. Bistanden omfatter tre kompetenceniveauer (Arkitekt, Senior og Junior). Konsulenterne skal indgå i teams baseret på SCRUM-rammeværket under HOFORs ledelse. Teams kan sammensættes med deltagelse fra flere rammeaftaleleverandører. HOFOR har til hensigt at indgå tre parallelle rammeaftaler.
Det forventede timeforbrug i hele rammeaftalens løbetid inkl. optioner på forlængelse er 1200 timer. Det maksimale timeforbrug er 3000 timer.
Rammeaftalerne kan af HOFOR forlænges med op til to gange 12 måneder.
HOFOR vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele opgaven på baggrund af de indledende tilbud.
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - Azure datarelaterede services
Delkontrakten omfatter konsulentbistand i forbindelse med udvikling mv. på Azure platformen. Bistanden omfatter tre kompetenceniveauer (Arkitekt, Senior og Junior). Konsulenterne skal indgå i teams baseret på SCRUM-rammeværket under HOFORs ledelse. Teams kan sammensættes med deltagelse fra flere rammeaftaleleverandører. HOFOR har til hensigt at indgå tre parallelle rammeaftaler.
Det forventede timeforbrug i hele rammeaftalens løbetid inkl. optioner på forlængelse er 1200 timer. Det maksimale timeforbrug er 3000 timer.
Rammeaftalerne kan af HOFOR forlænges med op til to gange 12 måneder.
HOFOR vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele opgaven på baggrund af de indledende tilbud.
Rammeaftaler vedr. konsulentbistand til agil udvikling - Power Platform
Delkontrakten omfatter konsulentbistand i forbindelse med udvikling mv. på Power platformen. Bistanden omfatter tre kompetenceniveauer (Arkitekt, Senior og Junior). Konsulenterne skal indgå i teams baseret på SCRUM-rammeværket under HOFORs ledelse. Teams kan sammensættes med deltagelse fra flere rammeaftaleleverandører. HOFOR har til hensigt at indgå tre parallelle rammeaftaler.
Det forventede timeforbrug i hele rammeaftalens løbetid inkl. optioner på forlængelse er 5000 timer. Det maksimale timeforbrug er 8000 timer.
Rammeaftalerne kan af HOFOR forlænges med op til to gange 12 måneder.
HOFOR vil på baggrund af referencelisterne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave. For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele opgaven på baggrund af de indledende tilbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning indenfor aftaleområdet (seneste 3 regnskabsår).
Omsætning indenfor aftaleområdet (seneste 3 regnskabsår) skal udgøre minimum 10 mio. DKK. per år.
Hvis ansøger ikke har været etableret i 3 år, skal der oplyses nøgletal for den tid ansøger har været etableret. Mindstekrav vil da kun gælde for den tid, ansøger har været etableret.
Ansøgerens mest betydelige arbejder/leverancer på lignende projekter/aftaler, der er udført inden for de seneste 3 år.
Ansøger skal påvise mindst 3 relevante referencer.
En økonomisk aktør, herunder underleverandører til ansøgere, udelukkes fra deltagelse, hvis den-ne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135-136 og § 134 a.
Derudover udelukkes en økonomisk aktør fra deltagelse, hvis denne er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 vedrørende Overtrædelse, miljø, sociale, arbejdsretlig regler og nr. 2 vedrørende insolvens mv.
Der kræves ingen særlig retlig form, men hvor tilbuddet afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører, skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar for opgavens udførelse samt udpege en fælles befuldmægtiget.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Opgaven forventes genudbudt, når de udbudte rammeaftaler udløber.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20.000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk