Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Vindere
Ekstranet til fildeling og projektsamarbejde
(28.09.2016)
CSC Danmark A/S
Retortvej 8
2500 Valby
Opdateringer
Afsnit nummer: IV.2.2
I stedet for:
Dato: 14/03/2016
Tidspunkt: 16:00
Læses:
Dato: 31/03/2016
Tidspunkt: 12:00
Afsnit nummer: IV.2.3
I stedet for:
Dato: 18/03/2016
Læses:
Dato: 04/04/2016
Yderligere oplysninger
Ordregiver har fjernet en option (krav 3.7) fra kravspecifikationen, hvorfor ansøgningsfristen forlænges.
Der er foretaget ændringer i tidsplanen som følge af ansøgningsfristens forlængelse.
Ekstranet til fildeling og projektsamarbejde
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postboks 457
København V
1505
DANMARK
Kontaktperson: Renée Friis Schmidt
E-mail: cg3i@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk/tmf
Del II: Genstand
Ekstranet til fildeling og projektsamarbejde.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på ekstranet til fildeling og projektsamarbejde. Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2).
Der ønskes indkøbt et system, som kan understøtte behovet for fildeling og projektsamarbejde med eksterne parter, fx samarbejdspartnere og borgere.
Ordregiver køber 300 licenser ved overtagelsen og yderligere tilkøb af licenser foregår på rammeaftale-lignende vilkår.
Aftalens vilkår kan i øvrigt findes som bilag A til Udbudsbetingelserne.
Kontrakten har ikke en på forhånd fastsat varighed.
Ordregiver vil vurdere indkomne ansøgninger til prækvalifikation på baggrund af kriteriet bedst egnede økonomiske aktører i forhold til:
1) Bedste og mest relevante erfaringer med den udbudte ydelse, herunder omfang og karakter af gennemførte ydelser, der relaterer sig til udbuddets genstand, jf. Udbudsbetingelsernes pkt. 4.4.3.2 og
2) Ansøgers økonomiske stabilitet, på baggrund af de i Udbudsbetingelsernes pkt. 4.4.3.1 anførte oplysninger, med undtagelse af pkt. 1 vedr. forsikring.
Der er i bilag 13 anført de optioner, Ordregiver kan realisere. De nærmere forhold vedr. realiseringen heraf er anført i bilag 13.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Samtlige kontraktvilkår er anført i bilag A — kontraktudkast.
Ordregiver ønsker at gøre opmærksom på, at der i punkt 3 er anført særlige vilkår til leverandørens samfundsansvar, samt en arbejdsklausul der skal overholdes ved kontraktens udførelse. Der er i øvrigt i punkt 12.3 stillet krav til en sikkerhedsstillelse, der skal stilles inden kontraktens indgåelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller Lov 2010-05-12 nr. 492 om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af det ovenfor anførte, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/