Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejdirektoratet
Styring af tid, kvalitet og økonomi på entreprisekontrakter
Vejdirektoratet
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 60729018
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal
By: København V
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Kenneth Sørensen
E-mail: kens@vd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://vejdirektoratet.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://vejdirektoratet.dk
Del II: Genstand
Styring af tid, kvalitet og økonomi på entreprisekontrakter
Vejdirektoratet har behov for en ny it-løsning til styring af tid, kvalitet og økonomi af det arbejde, der udføres af entreprenører på vegne af Vejdirektoratet i forbindelse med anlæg, vedligehold og drift af det danske statsvejnet. Forud for et eventuelt udbud af en ny it-løsning inviterer Vejdirektorat til denne markedsdialog, for at afdække hvilke it-løsninger der er tilgængelig på markedet, som kan opfylde Vejdirektoratets behov, der er beskrevet i dialogmaterialet. Vejdirektoratet er opmærksom på, at styring af tid, kvalitet og økonomi af entreprisekontrakter kan være en delfunktion i en it-løsning, som også understøtter andre processer og ønsker i givet fald leverandørernes præsentation af den samlede it-løsning.
Markedsdialogen er en separat proces udført inden et udbud. Som en potentiel leverandører er det ikke en forudsætning at du deltager i markedsdialogen, hvis du planlægger at byde på udbuddet. Deltagelse i markedsdialogen har ikke indflydelse på evalueringen i en eventuel prækvalifikation, eller i forbindelse med udbuddet. Dette vil være en skriftlig markedsdialog hvor du, som en potentiel leverandør, svarer på spørgsmål Vejdirektoratet har stillet i dokumentet (Markedsdialog, spørgsmål til potentielle leverandører). Den skriftlige markedsdialog kan blive fulgt op af en mundtlig.
Formålet med denne markedsdialog er at starte en dialog med potentielle leverandører, med det formål at Vejdirektoratet får bedre indsigt i, hvilke løsninger der findes på markedet for styring af tid, økonomi, og kvalitet på entreprisekontrakter. Årsagen er, at Vejdirektoratets nuværende jobstyringsløsning skal udskiftes.
Programmet for denne markedsdialog:
1. Download de to dokumenter tilhørende denne markedsdialog via dette link. https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/ongoing
2. Besvar spørgsmålene i dokumentet ”Markedsdialog, Styring af tid, økonomi, og kvalitet på entreprisekontrakter. Spørgsmål til potentielle leverandører. Svarene skal være sendt til kens@vd.dk, senest 16.12.2022 klokken 12.00. Besvarelsen skal være på dansk. Yderlig dokumentation kan vedhæftes besvarelsen, under forudsætningen af at det er referere fra et spørgsmål til det vedhæftede bilag.
3. Vejdirektoratet forbeholder sig retten til at følge op på den skriftlige markedsdialog, ved at indkalde udvalgte leverandører til dialogmøder. Bliver dette aktuelt vil ske i januar/februar 2023
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger