Fakta om udbudet
Udbyder
Økonomistyrelsen
Udbud af kontrakt vedrørende koncernfælles ESDH-system (markedsdialog)
Økonomistyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10213231
Postadresse: Landgreven 4
By: København K
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1301
Land: Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
E-mail: nieti@oes.dk
Telefon: +45 20589594
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e6f06496-267f-4247-a158-629b2c645388/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://fm.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt vedrørende koncernfælles ESDH-system (markedsdialog)
Finansministeriets koncern forbereder et udbud af en kontrakt om ESDH til Finansmisterists departement, Digitaliseringsstyrelsen, Statens Administration, Statens IT og Økonomistyrelsen.
På den baggrund gennemfører Økonomistyrelsen en markedsdialog med potentielle leverandører af ESDH-løsninger (”Leverandører”) med to faser. I den første fase anmoder Økonomistyrelsen Leverandører om give information ved besvarelse af en række spørgsmål inden for en skriftlig spørgeramme. I den anden fase vil Økonomistyrelsen invitere op til fem Leverandører til et opfølgende møde med henblik på uddybning af informationen.
Den udbudte ESDH-kontrakt vil omfatte levering og implementering af ESDH-løsninger til Finansmisterists departement, Digitaliseringsstyrelsen, Statens Administration, Statens IT og Økonomistyrelsen med i alt ca. 1.500 medarbejdere. Kontraktperioden vil være op til seks år.
Statens IT vil varetage driften af ESDH-løsningen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Markedsdialogen er offentliggjort i EU-Tidende i en forhåndsmeddelelse, der er afsendt den 15. november 2022. Vi beder derfor om, at Leverandører besvarer spørgsmålene, der er lagt op i et bilag i ETHICS, og herefter uploader det udfyldte bilag i udbudssystemet ETHICS. Vi modtager besvarelser af spørgsmålene i tiden indtil den 30. november 2022, hvorefter vi vil udvælge Leverandører til opfølgende møder, som vi forventer at afholde i medio december 2022 (uge 50 og begyndelsen af uge 51). Vi vil udvælge Leverandører ud fra, hvilke Leverandører der på baggrund af besvarelsen vurderes bedst at kunne bidrage med relevant supplerende information til brug for vores forberedelse af udbuddet.
Det er frivilligt for Leverandører at deltage i markedsdialogen, og det er uden betydning for det efterfølgende udbud, hvorvidt en Leverandør har deltaget. Vi vil behandle den modtagne information som fortrolig, dog med de begrænsninger der følger af retten til aktindsigt, jf. lov om offentlighed i forvaltningen.
Spørgsmål om markedsdialogen kan stilles i udbudssystemet ETHICS.