Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Dinel A/S
10 kV sekundære koblingsanlæg
Dinel A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25706900
Postadresse: Knudsminde 10
By: Odder
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25387163
Postadresse: Spodsbjerg 141
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5900
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25624475
Postadresse: Tårupstrandvej 15
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25119150
Postadresse: Fåborgvej 44
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
CVR-nummer: 25657403
Postadresse: Ørstedvej 2
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
Del II: Genstand
10 kV sekundære koblingsanlæg
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af 10 kV mellemspændingskoblingsanlæg i tre forskellige konfigurationer, som basisanlæg, anlæg forberedt for DSO og anlæg med indbygget DSO og RTU – inkl. tilvalg og reserve-/løsdele, jf. Aftalebilag 2, Tilbudsliste.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af 10 kV mellemspændingskoblingsanlæg i tre forskellige konfigurationer, som basisanlæg, anlæg forberedt for DSO og anlæg med indbygget DSO og RTU – inkl. tilvalg og reserve-/løsdele, jf. Aftalebilag 2, Tilbudsliste.
Kravene til de udbudte genstande er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen, Aftalebilag 1, mens Ordregivers krav til rammeaftalens vilkår fremgår af det vedlagte udkast til samhandelsaftale.
Det samlede årlige indkøb på aftalen forventes at beløbe sig til ca. DKK 10 mio.
Det maksimale forbrug på rammeaftalen kan beløbe sig til 50 % mere end den faktiske tilbudssum inkl. reguleringer jf. Samhandelsaftalens afsnit 3.
2 x 12 mdr
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i de ansøgere, der har de bedste og mest relevante referencer ift. den udbudte opgave. I forbindelse med udvælgelsen vil Ordregiver lægge vægt på de angivne punkter jf. afsnit 3.2.2. henset til relevansen og sammenligneligheden af den udbudte opgave.
Der lægges i særlig grad vægt på, at der er så stor en lighed med den udbudte opgave som muligt, herunder vil der vægte særligt positivt hvis referencerne omhandler levering af luft/vakuum isolerede koblingsanlæg.
Derudover lægger Ordregiver vægt på at referenceprojektet er færdiggjort. Dvs. referencer, som er “udført”, vægter højere end referencer, som er “påbegyndt”.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende forhandlingstilbud. Ordregiver forventer at gennemføre én forhandlingsrunder, men forbeholder sig retten til at afholde flere forhandlingsrunder. Førnævnte vil til enhver tid ske ved forudgående underretning til samtlige tilbudsgivere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Soliditetsgrad for de seneste tre (3) afsluttede og reviderede regnskabsår.
Soliditetsgraden skal være minimum 35 procent.
Her angives en liste over de betydeligste tilsvarende leverancer, der er leveret inden for de seneste tre (3) år.
Det er et mindstekrav, at ansøger enten har påbegyndt eller udført mindst tre (3) referencer inden for de seneste tre (3) år, der omfatter levering af 10 kV sekundære koblingsanlæg.
Der kan maksimalt vedlægges 10 referencer, der søges om prækvalifikation til. Ved mere end 10 referencer lægges der alene vægt på de 10 nyeste referencer.
Der henvises til udkast til samhandelsaftale
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk