Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
TV2/DANMARK A/S
Implementering, drift og vedligeholdelse af et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
TV2/DANMARK A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10413494
Postadresse: Rugårdsvej 25
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: contract@tv2.dk
Telefon: +45 65919191
Fax: +45 65913322
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/189518504.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.tv2.dk/
Del II: Genstand
Implementering, drift og vedligeholdelse af et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
Implementering, drift og vedligeholdelse af et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til TV 2 DANMARK A/S
TV 2 DANMARK A/S (herefter TV 2) udbyder implementering, drift og vedligeholdelse af et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem.
TV 2 forventer, at Leverandøren sikrer en struktureret håndtering af migreringen fra TV 2s nuværende system. Tilbudsgiver kan byde ind med ét eller flere systemer, som samlet kan løse TV 2s behov.
Kontrakten giver TV 2 mulighed for 2 x 1 års forlængelse.
TV 2 har som nævnt til hensigt at prækvalificere fire ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud.
Såfremt antallet af ansøger, der ikke er omfattet af de i afsnit 7.2.2 angivne udelukkelsesgrunde og opfylder de i afsnit 7.2.3 angivne krav til ansøgers egnethed, overstiger tre, vil TV 2 foretage en udvælgelse blandt disse ansøgere.
Denne udvælgelse vil ske på baggrund af følgende kriterier:
Referencer:
Hvilke ansøgere, der på baggrund af de fremlagte referencer, vurderes at have den største og mest relevante dokumenteret erfaring i relation til den udbudte Løsning og Projektet.
Ved vurderingen heraf vil TV 2 lægge vægt på:
a. At ansøger i de fremsendte referencer har integreret til økonomi- og/eller HR-systemer
b. At ansøger har leveret referencerne til kunder med mindst 1700 Brugere.
c. At ansøger i de fremsendte referencer har leveret Løsninger med sammenlignelige dimensioner i form af medarbejdere og produktioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årlig omsætning på mindst 10 mio. kr. i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
Positiv egenkapital i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
Erhvervsansvarsforsikring på mindst 10 mio. kr.
TV 2 stiller følgende mindstekrav til ansøgers økonomiske og finansielle formåen:
At ansøger har haft en årlig omsætning på mindst 10 mio. kr. i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
At ansøger har haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår
At ansøger har en erhvervsansvarsforsikring på mindst 10 mio. kr.
Ansøger skal i ESPD'et angive tre referencer. Referencerne skal være udført inden for de seneste tre år. Igangværende referencer, som har været i gang i mere end ét år, accepteres tillige.
Hver reference skal som minimum omfatte nedenstående dele:
Levering af et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til en sammenlignelig kunde. Ved sammenlignelig forstås en kunde, som gør brug af dimensionerne medarbejder og produktioner (ved produktioner forstås muligheden for at kunne tilføje en dimension, f.eks. i form af en produktion, et projekt, en operation eller lignende, hvor der - udover nødvendigt mandskab (med tilhørende kvalifikationer) - kan tilføjes f.eks. rum, udstyr, biler osv.).
a. Implementering af det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
b. Drift af det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
c. Håndtering af danske overenskomster i det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
d. Integration af det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til andre systemer
Beskrivelsen af hver enkelt reference skal inkludere:
Navnet på kunden
Startdato og slutdato for projektet. Såfremt projektet ikke er afsluttet, skal der ikke angives en dato i slutdato.
En kort beskrivelse af referencen, som bekræfter, at ansøgeren har leveret et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til en sammenlignelig kunde. Ved sammenlignelig forstås en kunde, som gør brug af dimensionerne medarbejder og produktioner (ved produktioner forstås muligheden for at kunne tilføje en dimension, f.eks. i form af en produktion, et projekt, en operation eller lignende, hvor der - udover nødvendigt mandskab (med tilhørende kvalifikationer) kan tilføjes f.eks. rum, udstyr, biler osv.)
a. En bekræftelse af, at ansøger har implementeret det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
b. En bekræftelse af, at ansøger har forestået drift af det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
c. En bekræftelse af, at ansøger har håndteret danske overenskomster i det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem
d. En bekræftelse af, at ansøger har leveret standard integration af det pågældende vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til andre systemer
Antal brugere af det pågældende vagt- og tidsregistreringssystem
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk