Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=125503
Udbyder
Aalborg Kommune
EU-udbud af kontrakt vedrørende booking- og tilskudsløsning (fritidsløsning)
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Vive Andersen
E-mail: lva@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende booking- og tilskudsløsning (fritidsløsning)
Nærværende udbud vedrører en kontrakt på levering af en booking- og tilskudsløsning til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Nærværende udbud vedrører en kontrakt på levering af en booking- og tilskudsløsning til Aalborg Kommune. Aalborg kommune ønsker med dette udbud at forenkle og effektivisere administrative opgaver i forbindelse med planlægning og fordeling af de faciliteter kommunen stiller til rådighed, for almen benyttelse og udlån. Der efterspørges en Løsning der understøtter Kommunens administrative funktioner, såvel som foreningers og virksomheders behov i forbindelse med booking af lokaler, faciliteter og ressourcer, holdtilmeldinger samt forenings- og tilskudsadministration. Der efterspørges endvidere en Løsning, der sørger for udnyttelse af Kommunens interne ressourcer, samtidigt med at der opnås en administrativ effektivisering ifm. modtagelse af data, sammenhæng og koordinering.Aalborg Kommune benytter i dag Winkas booking- og tilskudssystem. Kommunen har ca. 2.000 kunder oprettet, heraf 526 godkendte folkeoplysende foreninger. Der er ca. 70.000 bookinger på et år fordelt på 88 anlæg. I det nuværende system er det muligt at booke 238 forskellige lokaler, herunder idrætshaller, svømmesale, mødelokaler osv. Derudover opkræves der via systemet de foreninger der har kommunale lokaler for gebyr fordelt på m2. Kommunen benytter i dag tilskudssystemet til aktivitetstilskud, flere lokaletilskud, tilskudsregnskab, medlemstal, aftenskole statistik og aftenskoler i landdistriktet. Derudover er der følgende tilskud som på sigt skal kunne håndteres i løsningen: materielpulje, pulje for lokale initiativer, prioriteringskatalog, energipulje, leder- og instruktørtilskud, udviklingspulje, nedsættelse af kontingent og aftenskolernes materielpulje. <br><br>
Kontrakten kan forlænges i op til 3*12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal kunne fremvise mindst én (1) reference, hvor installation af en lignende eller tilsvarende løsning er i drift i en dansk kommune (i drift på tidspunktet for tilbudsfristen for nærværende udbud.)Lignende eller tilsvarende løsning defineres som en løsning der er baseret på det standardprodukt eller videreudvikling af dette, som Tilbudsgiver vil tilbyde i forbindelse med nærværende udbud. Dermed skal referenceløsningen være en booking- og tilskudsløsning der benyttes af en kommune til både borgere og folkeoplysende foreninger. Referenceløsningen skal være en SaaS-løsning.Referencen skal anføres med:o kommunens navno kontraktperiode, herunder hvor længe referenceløsningen har været i drifto angivelse af kontaktperson for den pågældende kommune med telefonnummer og/eller e-mailadresseo beskrivelse af referenceleveringen<br>
Tilbudsgiver skal kunne fremvise mindst én (1) reference
Del IV: Procedure
Aalborg Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i §137 stk.1, nr. 1, 2 og 4 anvendelse.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk