23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 209-598509
Offentliggjort
28.10.2022
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Høje-Taastrup Kommune

Vindere

Levering af e-handels- og kontraktstyringssystem

(28.10.2022)
Intellis A/S
Kay Fiskers Plads 10
2300 København S

Indkøb af e-handels- og kontraktstyringssystem


Høje-Taastrup Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Høje-Taastrup Kommune
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Hansen
E-mail: Indkob@htk.dk
Telefon: +45 43591508
Fax: +45 43591002
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.htk.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af e-handels- og kontraktstyringssystem

Sagsnr.: 22/18623
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72268000 Levering af programmel
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kommunen skal anskaffe et nyt e-handels- og kontraktstyringssystem.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1 100 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Hovedudførelsessted:

Høje-Taastrup Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kommunen skal anskaffe et nyt e-handels- og kontraktstyringssystem idet nuværende kontrakt er opsagt til udløb pr. 31. marts 2023.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 30
Omkostningskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Indkøbet er vurderet at omfattet af Udbudslovens afsnit V. Dette begrundet i kontraktens værdi samt vurdering af at der ikke foreligger klar grænseoverskridende interesser. Kommunen har undersøgt markedet for mulige aktører, og har ikke kunne finde andre relevante aktører end Mercell A/S, Bubobubo A/S og Intellis A/S. En markedsundersøgelse viser, at den markedskonforme metode til indgåelse af kontrakt på netop dette softwareområde er anvendelse af Udbudslovens § 193, stk. 1 nr. 1.

Efter afdækning af de enkelte systemers funktionalitet, er det kommunens hensigt at indgå kontrakt med Intellis A/S indenfor 10 dage, regnet fra afsendelse af denne profylaxebekendtgørelse, som er 24. oktober 2022. Systemet fra Intellis A/S lever i bedst mulig grad af de 3 kendte leverandører på markedet op til kommunens behov og forventninger.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Levering af e-handels- og kontraktstyringssystem

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
10/10/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: Intellis A/S
CVR-nummer: 42437093
Postadresse: Kay Fiskers Plads 10
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: Info@intellis.dk
Telefon: +45 70505657
Internetadresse: https://intellis.dk/
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Indledende anslået samlet værdi af kontrakten/delkontrakten/koncessionen: 1 100 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 1 100 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/10/2022

Send til en kollega

0.078