Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/vardekommune/tenderinformationshow.aspx?Id=125019
Udbyder
Varde kommune
Vindere
EU udbud på Pladsanvisning
(18.08.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40
2750 Ballerup
EU udbud på Pladsanvisning
Varde kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Hou
E-mail: phou@varde.dk
Telefon: +45 79946800
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.varde.dk
Del II: Genstand
EU udbud på Pladsanvisning
Udbuddet vedrører levering af Pladsanvisningssystem samt dagligt system til Dagplejen til Varde Kommune gennemføres som et udbud med forhandling. Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling.Varde Kommune ønsker med udbuddet at anskaffe sig en samlet løsning af Pladsanvisningssystem samt dagligt system til Dagplejen, som kan understøtte Varde Kommunes strategi om digitalt sammenspil via høj effektivitet samt via smidige, sømløse og automatiske arbejdsgange.Den udbudte kontrakt har varighed på 4 år med mulighed for forlængelse i optil 4 år.
Varde Kommune
Udbuddet vedrører levering af Pladsanvisningssystem samt dagligt system til Dagplejen til Varde Kommune gennemføres som et udbud med forhandling. Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling.Varde Kommune ønsker med udbuddet at anskaffe sig en samlet løsning af Pladsanvisningssystem samt dagligt system til Dagplejen, som kan understøtte Varde Kommunes strategi om digitalt sammenspil via høj effektivitet samt via smidige, sømløse og automatiske arbejdsgange.Den udbudte kontrakt har varighed på 4 år med mulighed for forlængelse i optil 4 år.Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling jævnfør udbudslovens §61, stk. 1, nr. 1, d - da kontrakten vedrører indkøb af software/materiale, som er i hastig teknologisk udvikling, hvorfor Udbyder ikke kan fastlægge de tekniske specifikationer tilstrækkeligt præcist til at imødekomme udviklingen og udbyders fremadrettede behov.
48 måneder.
Blandt ansøgerne, som opfylder dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag 3 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Hvis der ikke er nok egnede ansøgere, forbeholder kommunen sig ret til at gå videre med færre end 3 ansøgere. Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete opgave vurderet på baggrund af en samlet vurdering af de modtagne ansøgninger med særlig vægt på teknisk kapacitet – ud fra nedenstående punkter: • I hvor høj grad referencen er sket til en kommunal kunde som organisatorisk og med lignende arbejdsgange som er sammenlignelig med Ordregivers • Referencernes alder (nyere referencer vil blive vurderet mere relevant end ældre referencer). Ordregiver vil udvælge ansøgere så der er et bredt udsnit markedet, der kan løfte opgaven.
Exitomkostning: Angivelse af max timeforbrug i forbindelse med Exit - regnes op i mod tilbudt timepris
Begrundelse for udbud med forhandling: Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling jævnfør udbudslovens §61, stk. 1, nr. 1, d - da kontrakten vedrører indkøb af software/materiale, som er i hastig teknologisk udvikling, hvorfor Udbyder ikke kan fastlægge de tekniske specifikationer tilstrækkeligt præcist til at imødekomme udviklingen og udbyders fremadrettede behov. Delaftaler: udbydes som én samlet aftale, da der ønskes et fælles system på tværs af de forskellige områder. Da det vurderes mest hensigtsmæssigt i forhold til synenergi i arbejdsgangene og samlet overblik med én samlet Løsning på tværs af afdelinger. Så der opdeles ikke i delaftaler.Bæredygtighed: Der vil i udbuddet ikke blive stillet specifikke krav til bæredygtighed eller evalueret på bæredygtighed, da Løsningen udbydes som en Software as Service løsning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Russiske interesser:Ansøger skal i separat bilag bekræfte, at virksomheden ikke har russiske interesser. (udfyld ESPD: ikke russisk interesser og vedlæg bilag med ansøgningen.Udfyldt og underskrevet udbudsbilag 1 – Tro og love erklæring – Russiske interesser, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af EU forordning nr. 833/2014 – artikel 5k, nr. 1 (2022/576 af 8. april 2022, artikel 1, nr. 23) om russiske interesser.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:
Positiv egenkapital
Soliditetsgrad på minimum 10%
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Ansøgers økonomiske situation, skal der oplyses hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.
Positiv egenkapital og soliditetsgrad på minimum 10%
Ansøger skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
Referencer: – minimum 3 reference kommuner, hvortil tilbudsgiver har leveret et pladsanvisningssystem, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Det er endvidere et krav, at nuværende pladsanvisningssystemet inkl. dagplejemodul har været i drift hos kommunen i minimum 1 år regnet fra prækvalifikationsfristen.
Følgende skal oplyses ved hver reference:
• Kundens navn og kontaktoplysninger
• Opgavens omfang og moduler (særligt kontraktsum, og om der også er leveret dagplejemodul)
• Kontraktperiode
• Idriftsættelsestidspunkt Referencelisten fra ESPD’et og evt. vedlagte bilag betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
minimum 3 reference kommuner, hvor der er udført i løbet af de sidste 3 år. Det er endvidere et krav, at nuværende pladsanvisningssystemet inkl. dagplejemodul har været i drift hos kommunen i minimum 1 år regnet fra prækvalifikationsfristen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Om 8 år
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk