23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 209-596386
Offentliggjort
28.10.2022
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Frederikshavn Kommune

Vindere

Kontrakt delaftale 1: Økonomi- debitor samt Projekt- og ressourcestyring

(07.08.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

Kontrakt delaftale 1: Økonomi- debitor samt Projekt- og ressourcestyring

(07.08.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup

Udbud af koncernløsning til Frederikshavn Kommune


Frederikshavn Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederikshavn Kommune
CVR-nummer: 29189498
Postadresse: Rådhus Allé 100
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Haugaard Andersen
E-mail: hhan@frederikshavn.dk
Telefon: +45 98458620
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikshavn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://frederikshavn.dk/erhverv/leveradoer/aktuelle-udbud/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=wgsnlnoaop
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=wgsnlnoaop
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af koncernløsning til Frederikshavn Kommune

Sagsnr.: EMN-2022-04079
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af koncernløsning til Frederikshavn Kommune bestående af 2 delaftaler Økonomi- debitor samt Projekt- og ressourcestyring (delaftale 1) og Løn- og vagtplansystem (delaftale 2)

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Økonomi- debitor samt Projekt- og ressourcestyring (delaftale 1)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Frederikshavn Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Økonomi- debitor samt Projekt- og ressourcestyring (delaftale 1)

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 75%
Pris - Vægtning: 25%
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 24 måneder

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelse af ansøgere

Ordregiver har inden for hver delaftale til hensigt at prækvalificere og opfordre 3 ansøgere pr. delaftale til at afgive tilbud: Udvælgelsen af ansøgerne vil ske blandt de virksomheder, der har den fornødne kapacitet til at løfte den udbudte opgave.

Såfremt flere end 3 ansøgere inden for hver delaftale opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver inden for hver delaftale de 3 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakten i 2 x 24 måneder,

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Løn- og vagtplansystem (delaftale 2)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Frederikshavn Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Løn- og vagtplansystem (delaftale 2)

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 75%
Pris - Vægtning: 25%
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 96
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 24 måneder

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelse af ansøgere

Ordregiver har inden for hver delaftale til hensigt at prækvalificere og opfordre 3 ansøgere pr. delaftale til at afgive tilbud: Udvælgelsen af ansøgerne vil ske blandt de virksomheder, der har den fornødne kapacitet til at løfte den udbudte opgave.

Såfremt flere end 3 ansøgere inden for hver delaftale opfylder ordregivers krav til egnethed, udvælger ordregiver inden for hver delaftale de 3 ansøgere, som vurderes at være bedst egnede til at løse opgaver af den pågældende art.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakten i 2 x 24 måneder

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Økonomisk og finansiel formåen for delaftale 1 – Økonomi, Debitor og Projekt- og ressourcestyringssystem og delaftale 2- Løn- og Vagtplansystem.

Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

• Ansøgers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum på minimum

kr.10.000.000,-

• Ansøgers årsomsætning i hvert af de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre

minimum kr.10.000.000,- pr. år.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:

Minimum 3 referencer fra de seneste 3 år for levering af tilsvarende løsninger som de udbudte, hvor opgavernes omfang minder om Ordregivers forhold.

Der ønskes beskrevet:

1. Beskrivelse af den udførte opgave

2. Beløb (den årlige kontraktsum).

3. Startdato og slutdato forstået som en kontrakt ikrafttrædelsesdato og ophørsdato

4. Kundens navn med angivelse af relevante kontaktoplysninger.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det vil sige, ønsker ansøger at blive prækvalificeret til delaftale 1, skal ansøger kunne fremvise minimum 3 referencer fra de seneste 3 år vedrørende levering af et økonomi, debitor samt projekt- og ressourcestyringssystem.

Ønsker ansøger at blive prækvalificeret til delaftale 2, skal ansøger kunne fremvise minimum 3 referencer fra de seneste 3 år vedrørende levering af et løn og vagtplansystem

Ansøger bedes anføre sine referencer i ESPD i afsnittene Del IV C.

Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte referencer, såfremt der er behov for verificering.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden at indgå forhandlinger
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/11/2022
Tidspunkt: 08:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 25/11/2022
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 7 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud, Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Jura og Udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/10/2022

Send til en kollega

0.047