Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Dinel A/S
Opdateringer
Ordregiver har på grund af mangler i udbudsmaterialet set sig nødsaget til at annullere nærværende udbud.
af 10 kV primære fordelingsanlæg
Dinel A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 25706900
Postadresse: Knudsminde 10
By: Odder
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Jakob Nielsen Ferneke
E-mail: jafe@servia.dk
Telefon: +45 31724618
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.servia.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
Del II: Genstand
af 10 kV primære fordelingsanlæg
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en rammeaftale for 10 kV primære fordelingsanlæg inkl. montering og test til brug vedr. distribution af el i Ordregivers forsyningsområde.
Formålet med udbuddet og indgåelse af rammeaftalen er at sikre leverancer af 10 kV primære fordelingsanlæg til hhv. nyanlæg og renovering af Ordregivers elforsyningsanlæg.
Aftalen på den udbudte genstand udbydes som en 4-årig rammeaftale med option på forlængelse i yderligere 2x24 måneder.
Rammeaftalen indgås med én leverandør.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en rammeaftale for 10 kV primære fordelingsanlæg inkl. montering og test til brug vedr. distribution af el i Ordregivers forsyningsområde.
Formålet med udbuddet og indgåelse af rammeaftalen er at sikre leverancer af 10 kV primære fordelingsanlæg til hhv. nyanlæg og renovering af Ordregivers elforsyningsanlæg.
Aftalen på den udbudte genstand udbydes som en 4-årig rammeaftale med option på forlængelse i yderligere 2x24 måneder.
Rammeaftalen indgås med én leverandør.
2x24 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
Klager skal være modtaget i klagenævnet:
Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk