Fakta om udbudet
Udbyder
TV2 Lorry
Vindere
(21.10.2022)
Boffins Technologies Aktiebolag
Malmö
Standardløsning for indhold og medieproduktion
TV2 Lorry
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 13270198
Postadresse: Allégade 7-9
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Rune Frewald
E-mail: rufr@tv2lorry.dk
Telefon: +45 25104477
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.tv2lorry.dk
Del II: Genstand
Standardløsning for indhold og medieproduktion
TV 2 Lorry har behov for en standardløsning for indhold og medieproduktion. Løsningen omfatter levering af hardware, software, licenser, support og konsulentydelser.
Frederiksberg
TV 2 Lorry har behov for kontrakt om levering af en standardløsning for indhold og medieproduktion.
Kontrakten påtænkes direkte tildelt uden forudgående udbud efter udbudslovens § 80, stk. 3, nr. 2, idet tjenesteydelsen alene kan leveres af en bestemt økonomisk aktør. Aftalen omfatter levering af en standardløsning med specifik funktionalitet
1. En integreret løsning hvor grafik, afvikling, teleprompter, videoserver, asset management og det journalistiske system er samlet i én teknisk løsning.
2. Løsningen skal kunne tilsluttes til TV 2 Lorrys infrastruktur direkte på Frederiksberg via standarden NDI, og betjenes via en webbrowser.
3. En løsning, hvor medarbejdere kan samarbejde om historier på tværs af publiceringsmetode i et aktivitetsstyret workflow.
4. Løsningen skal understøtte publicering af historier og mediefiler direkte til sociale medier og hjemmeside.
Det kræver specifik teknisk adgang og knowhow at levere standardløsningen og der findes, i dette specifikke tilfælde, ikke alternativer til leverancen. TV 2 Lorry ønsker at indgå en 5-årig aftale om ovennævnte ydelser fra Boffins Technologies.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Kontrakten påtænkes direkte tildelt uden forudgående udbud efter udbudslovens § 80, stk. 3, nr. 2, idet tjenesteydelsen alene kan leveres af en bestemt økonomisk aktør. Aftalen omfatter levering af en standardløsning med specifik funktionalitet
1. En integreret løsning hvor grafik, afvikling, teleprompter, videoserver, asset management og det journalistiske system er samlet i én teknisk løsning.
2. Løsningen skal kunne tilsluttes til TV 2 Lorrys infrastruktur direkte på Frederiksberg via standarden NDI, og betjenes via en webbrowser.
3. En løsning, hvor medarbejdere kan samarbejde om historier på tværs af publiceringsmetode i et aktivitetsstyret workflow.
4. Løsningen skal understøtte publicering af historier og mediefiler direkte til sociale medier og hjemmeside.
Det kræver specifik teknisk adgang og knowhow at levere standardløsningen og der findes, i dette specifikke tilfælde, ikke alternativer til leverancen. TV 2 Lorry ønsker at indgå en 5-årig aftale om ovennævnte ydelser fra Boffins Technologies.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 556809-4790
By: Malmö
NUTS-kode: SE224 Skåne län
Land: Sverige
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk