Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Høring forud for udbud på overfaldsalarmsløsning
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Regionshuset Århus, Olof Palmes Allé 15
Århus
8200
DANMARK
Kontaktperson: Torben Trangbæk
Telefon: +45 78414508
E-mail: Torben.Trangbaek@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.udbud.rm.dk
Del II: Genstand
Høring forud for udbud på overfaldsalarmsløsning.
Høring forud for udbud på overfaldsalarmsløsning
Projektafdelingen for Det Nye Universitetshospital i Skejby inklusiv
Nyt Psykiatrisk Center Skejby forbereder et udbud på en
overfaldsalarmsløsning, som skal kunne anvendes på hele det
kommende AUH under fælles tag, dvs. også på det eksisterende
hospital i Skejby. Det bliver et regionalt udbud, således at løsningen
også kan anvendes på Region Midtjyllands øvrige hospitaler og
institutioner.
Forud for udbuddet ønskes en dialog med markedet omkring
nuværende status, trends og funktionalitet af enterprise løsninger
indenfor overfaldsalarmløsninger. Som udgangspunkt ønskes en
løsning, som baserer sig på den it-infrastruktur, der i forvejen er
under etablering på DNU og i Nyt Psykiatrisk center samt på det
allerede eksisterende hospital. Høringen har bl.a. til formål at
undersøge muligheden for at finde en løsning, der i videst mulig
omfang kan fungere med denne infrastruktur.
Yderligere beskrivelse kan hentes på www.udbud.rm.dk
Der ønskes en dialog med potentielle leverandører om, hvilke muligheder de ser for en
overfaldsalarmsløsning, som vil kunne fungere på AUH under fælles tag.
Leverandøren bedes forberede en præsentation som oplæg til dialogen.
Præsentationen skal som minimum indeholde information om leverandørens bud på løsning
mht.:
— Arkitektur, teknologi og infrastruktur
— Håndtering af positionering, herunder også i terræn
— Skalering af løsning, op til potentielt 10 000 brugere
— Enheden til afgivelse af alarm, herunder robusthed og batterilevetid
— Enheden til modtagelse af alarm, herunder robusthed og batterilevetid
— Applikation til modtagelse, kvittering mm. af alarm
— Managementplatform og GUI til konfiguration af grupper og niveauer
— Testprocedurer og Nødprocedurer
— Hvis eksisterende infrastruktur ikke kan understøtte leverandørens produkt, ønskes en
fremlæggelse af, hvad der i stedet skal til, herunder om der er bygningspåvirkende
installationer.
— Erfaringer i forhold til interferens med a.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med opstart af udbud på overfaldsarlarmsystem, indbydes til høring blandt potentielle bydere. Henvendelse og tilmelding bedes ske til torben.trangbaek@stab.rm.dk. Der kan bookes møder på følgende tidspunkter den 7.3.2016 kl. 9.00, 11.30, 13.40 og den 8.3.2016 kl. 8.30, 10.40 og 13.15, som afholdes i Århus N.
Tilmelding foregår efter princippet »først til mølle« og oplys venligst kontaktperson, mail og telefonnr., antal deltagere. Bekræftelse på deltagelse følger.