Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddansk Universitet
Vindere
(19.12.2022)
VWR INTERNATIONAL A/S
Søborg
Forbrugsartikler til mikroskopi (Genudbud)
Syddansk Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Melanie Panduro
E-mail: mpan@sdu.dk
Telefon: +45 65509401
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/187555534.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
By: Kgs Lyngby
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: hethj@dtu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
By: Aarhus
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: joig@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.au.dk
By: Ålborg
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: md@adm.aau.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aau.dk
By: København
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: at@adm.ku.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ku.dk
By: Glostrup
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
E-mail: jetra@fvst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fvst.dk
Del II: Genstand
Forbrugsartikler til mikroskopi (Genudbud)
Forbrugsartikler til mikroskopi (genudbud)
Grundet en fejl i Mercells opsætning var det ikke muligt, at udfylde ESPD, derfor oprettes et nyt genudbud.
Udbuddet forløber som planlagt, med undtagelse af en 2-dages udskyldelse af tilbudsfrist, idet udbuddet først offentliggøres på Mercell 48 timer efter Ordregivers offentliggørelse. Der er ikke foretaget væsentlige ændringer i udbudsmaterialet. Mindre ændringer i henhold til det oprindelige materiale, er synliggjort i spørgsmål og svar.
Danmark
Forbrugsartikler til mikroskopi (genudbud)
Grundet en fejl i Mercells opsætning var det ikke muligt, at udfylde ESPD, derfor oprettes et nyt genudbud.
Udbuddet forløber som planlagt, med undtagelse af en 2-dages udskyldelse af tilbudsfrist, idet udbuddet først offentliggøres på Mercell 48 timer efter Ordregivers offentliggørelse. Der er ikke foretaget væsentlige ændringer i udbudsmaterialet. Mindre ændringer i henhold til det oprindelige materiale, er synliggjort i spørgsmål og svar.
Rammeaftalens samlede maksimalværdi er 800.000,00 DKK pr.år. + 10 %
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv de seneste tre afsluttede regnskabsår. Tilbudsgiver skal angive egenkapitalen pr. år. de seneste 3 år direkte i ESPD'et. En henvisning til årsregnskaberne er ikke tilstrækkelig.
Minimum 3 referencer fra de seneste 3 år inden for forbrugsartikler til laboratoriebrug
Tilbudsgiver skal angive referencerne direkte i ESPD'et med følgende oplysninger
Beskrivelse af leverancen
Navn på kunden
Beløb
Dato for levering
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalens totale forventede maksimalværdi: 3.800.000,00 DKK + 10 %
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk