Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
COWI A/S
Vindere
(20.01.2023)
Frontmatec Skive A/S
Østerbro 5
7800 Skive
Opdateringer
IV.3.1
Placering af det tekst, der skal ændres:Sagsnr.
I stedet for:
Læses:
1
I.1
Placering af det tekst, der skal ændres:Officielt navn mv.
I stedet for:
Officielt navn: COWI A/S
CVR-nummer: 44623528
Postadresse: Parallelvej 2
By: Kongens Lyngby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Haugaard Thomsen
E-mail: moht@cowi.com
Læses:
Officielt navn: Gribskov Spildevand A/S
CVR-nummer: 32749054
Postadresse: Holtvej 18C
By: Græsted
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3230
Land: Danmark
Kontaktperson: Finn Tom Sørensen
E-mail: fts@gribskovforsyning.dk
Udbud af SRO-ydelser på renseanlæg og pumpestationer hos Gribskov Spildevand A/S
COWI A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44623528
Postadresse: Parallelvej 2
By: Kongens Lyngby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Haugaard Thomsen
E-mail: moht@cowi.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/186530770.aspx
Del II: Genstand
Udbud af SRO-ydelser på renseanlæg og pumpestationer hos Gribskov Spildevand A/S
Gribskov Spildevand A/S udbyder aftale om tjenesteydelse vedr. SRO-arbejder.
Gribskov Spildevand ejer, driver og vedligeholder renseanlæg og kloaksystem, herunder pumpestationer i Gribskov Kommune.
Anlæggene styres af lokale styringer (PLC'er, pumpestyringer mv.) og er forbundet til det centrale SRO-anlæg med faste eller trådløse kommunikationsforbindelser.
Sjælland
SRO-arbejder under denne aftale vil i overvejende grad omfatte arbejde i Frontmatec S2 foruden øvrige områder/fabrikater angivet i udbudsmaterialet.
Som en del af både drift- og vedligeholdelsesarbejdet og anlægsarbejder, skal der udføres SRO-arbejder. En stor del af disse SRO-arbejder er inkluderet i dette udbud.
PLC-programmering og opsætning af pumpestationsstyringer vil kunne blive udført under dette udbud, men hvor Gribskov Spildevand finder det hensigtsmæssigt vil dette arbejde fortsat kunne blive udført af andre programmører/leverandører uafhængigt af udbuddet.
Arbejdet skal forventes at omfatte flere samtidige opgaver i hele Gribskov Spildevands forsyningsområde, og en del af opgaverne må forventes igangsat med kort varsel.
3 gange op til 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiveren skal oplyse soliditetsgrad for det seneste, afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgraden skal som minimum have været 10% i det seneste, afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiveren skal oplyse referenceliste for de seneste 3 år.
Der angives maksimalt tre referencer. I tilfælde af fremsendelse af flere referencer bedømmes ansøgningen alene på de tre førstnævnte referencer.
Referencelisten skal indeholde oplysninger om hvilke opgaver Tilbudsgiveren (virksomheden) har løst, i hvilket tidsrum og hvor opgaverne er blevet løst samt omsætning på opgaven.
Såfremt der blev anvendt/anvendes underentreprenør skal det fremgå, hvilke af referencerne som tilhørte/tilhører underentreprenøren.
Referencelisten må kun indeholde SRO-arbejder på renseanlæg, pumpestationer og lignende industriinstallationer.
Der skal som minimum leveres én reference for SRO-arbejder på renseanlæg eller pumpestationer baseret på S2. Referencen skal dokumentere arbejde i S2 med en varighed af opgaven på minimum 6 måneder og omsætning på opgaven på mere end kr. 100.000,- ekskl. moms. Referencen må maksimum være 3 (tre) år gammel, målt fra afslutning af opgaven til tilbudstidspunktet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med afgivelse af tilbud skal Tilbudsgiver afgive en erklæring i form af et udfyldt ESPD som et foreløbigt bevis på, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af relevante obligatoriske og frivillige udeluk-kelsesgrunde, og at Tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til egnethed.
Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen, skal Tilbudsgiver foranledige, at hver enkelt enhed, som Tilbudsgiveren støtter sig til, afgiver et elektronisk ESPD.
Såfremt Tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder, skal særskilt udfyldt ESPD afgives elektronisk for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen.
ESPD'et skal indeholde erklæring og oplysninger om følgende:
1. Tilbudsgivers identitet samt generelle oplysninger om ansøger
2. At Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a-136.
3. At Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137.
4. At Tilbudsgiveren opfylder de minimumskrav til egnethed, der er fastsat i henhold til Udbudslovens § 140.
5. Hvorvidt Tilbudsgiveren er et konsortium.
6. Hvorvidt Tilbudsgiveren baserer sig på en anden enheds formåen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk