Fakta om udbudet
Udbyder
Frederikssund Kommune
Vindere
(27.09.2022)
Access Technology A/S
Marøgelhøj 22C
8520 Lystrup
Tildeling af kontrakt vedr. nødkaldssystem inkl. hardware
Frederikssund Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29189129
Postadresse: Torvet 2
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3600
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Lund Kiil
E-mail: flkii@frederikssund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/186896569.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.frederikssund.dk/
Del II: Genstand
Tildeling af kontrakt vedr. nødkaldssystem inkl. hardware
Frederikssund Kommune agter at tildele kontrakt vedr. nødkaldssystem og relateret hardware til Intelligent Care v/ Access Technology A/S jf. udbudslovens § 193, stk. 1, nr. 1.
Frederikssund Kommune
Frederikssund Kommune har til hensigt at tildele kontrakt vedr. nødkaldssystem til kommunens 5 omsorgscentre. Kontrakten omfatter implementering og drift, samt relateret hardware, herunder nødkaldstryk/alarmtryk, dørsensorer og sengesensorer.
Tildelingen sker på baggrund af ét tilbud som er modtaget efter afholdt markedsafdækning hvor 3 leverandører har deltaget.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Frederikssund Kommune har gennem et større projektarbejde foretaget markedsafdækning, som har kvalificeret det foreliggende tilbud kvalitets- og prismæssigt. Kontrakten er under tærskelværdien for EU-udbud. Kontrakten tildeles således i overensstemmelse med udbudslovens § 193, stk. 1, nr. 1.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 32831192
Postadresse: Marøgelhøj 22C
By: Lystrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 8520
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk