Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=340490&B=KALUNDBORG
Udbyder
Kalundborg Kommune
Vindere
Udbud af pladsanvisningssystem
(20.01.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40 - 42
2750 Ballerup
Opdateringer
Del IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato: 03/10/2022 Tidspunkt: 12:00
I stedet for:
Dato: 03-10-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-10-2022
Time: 12:00
Del IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato: 03/10/2022 Tidspunkt: 12:00
I stedet for:
Dato: 03-10-2022
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-10-2022
Time: 12:00
Udbud af pladsanvisningssystem
Kalundborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189595
Postadresse: Holbækvej 141B
By: Kalundborg
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kalundborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193882
CVR-nummer: 29188459
Postadresse: Nyvej 22
By: Højby
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4573
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odsherred.dk
Del II: Genstand
Udbud af pladsanvisningssystem
Kalundborg og Odsherred Kommuners udbud af pladsanvisningssystem
Kalundborg Kommune
Kalundborg Kommune
Delaftale 1 - Kalundborg Kommuners udbud af pladsanvisningssystem
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Ordregiver forbeholder sig ret til for hver delkontrakt at gennemføre sin tilbudsevaluering og tildele delkontrakten på grundlag af Tilbudsgivers indledende tilbud og således uden gennemførelse af forhandlinger.
Odsherred Kommune
Odsherred Kommune
Delaftale 2 - Odsherred Kommuners udbud af pladsanvisningssystem
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder på samme vilkår som foreskrevet i Kontrakten.
Ordregiver forbeholder sig ret til for hver delkontrakt at gennemføre sin tilbudsevaluering og tildele delkontrakten på grundlag af Tilbudsgivers indledende tilbud og således uden gennemførelse af forhandlinger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde følgende egnethedskrav:
(i) omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) Soliditetsgrad i det senest afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
(i) En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) En soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede regnskabsår.
Referencer fra levering af pladsanvisningssystemer.
Mindst 3 referencer om levering af pladsanvisningssystemer.
Referencekravet dokumenteres på følgende måde:
En liste over Ansøgers betydeligste leveringer af pladsanvisningssystemer, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager (referencer). Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af pladsanvisningssystemer, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk