Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Opdateringer
Udbud vedr. opbygning af redningskøretøjer til Bornholms Regionskommune 2022/2023
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
Telefon: +45 56921040
Fax: +45 56920001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/185417957.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Udbud vedr. opbygning af redningskøretøjer til Bornholms Regionskommune 2022/2023
Bornholms Regionskommune ønsker at indgå kontrakt på opbygning af følgende
1 stk. autosprøjte på fabriksnyt lastbil chassis - Volvo FM 380 4x2 crewcab langt chassis. Chassis leveres af Volvo.
3 stk. tankvogn på fabriksnyt lastbil chassis - Volvo FM 430 6x2 dagførerhus langt chassis. Chassis leveres af Volvo.
Ordregiver ønsker levering inden for 12 måneder efter leverandørens modtagelse af lastbil chassiser leveret af Volvo Truck Center Danmark A/S til vindende tilbudsgiver.
Tilbudsgiver angiver leveringstidspunkt i Bilag 2 - Tilbudsskema.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil de opbyggede redningskøretøjer er leveret og opbygningen godkendt af Ordregiver.
For nærmere beskrivelse af opbygningen af redningskøretøjerne, herunder krav/mindstekrav, henvises der til Bilag 1A - Kravspecifikation Automobilsprøjte og Bilag 1B - Kravspecifikation Tankvogn.
Tilbudsgiver skal i Bilag 2 - Tilbudsskema oplyse pris for Option I - III jf. beskrivelse i Bilag 1A - Kravspecifikation Automobilsprøjte.
Såfremt optioner udnyttes, meddeles dette ved kontraktunderskrift.
Tilbudsgiver skal i Bilag 2 Tilbudsskema oplyse pris for Option I, II og III jf. beskrivelse i Bilag 1A Kravspecifikation Automobilsprøjte.
Option I montering af skæreslukker
Option II montering af CAFS 800 anlæg
Option III montering af CAFS 200 anlæg
Såfremt optioner udnyttes, meddeles dette ved kontraktunderskrift.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår
Under Øvrige økonomiske og finansielle krav skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift
Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift
Referencer for tilsvarende leverancer af opbyggede redningskøretøjer eller opbygning på lastbil chassis af same eller lignende type som omfattet af nærværende udbud til beredskaber, hvor hver reference skal indeholde oplysninger om:
Start- og evt. slutdato for leverancen
Modtager af leverancen (kunden)
Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms for leverancen
Kort beskrivelse af leverancen
Tilbudsgiver skal have minimum 3 relevante referencer inden for det udbudte område inden for de seneste 3 år. En relevant reference vedrører levering af opbyggede redningskøretøjer eller opbygning på lastbil chassis af same eller lignende type som omfattet af nærværende udbud til beredskaber.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk