Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Markedsdialog vedr. genudbud af ejendomsadministrationssystem til Københavns Kommune
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Lemche
E-mail: fa9d@kk.dk
Telefon: +45 51733687
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/185434017.aspx
Del II: Genstand
Markedsdialog vedr. genudbud af ejendomsadministrationssystem til Københavns Kommune
Københavns Kommune ønsker at invitere til markedsdialog i forbindelse med et ønske om et kommende genudbud af nyt ejendomsadministrationssystem.
Formålet med markedsdialogen er at identificere, hvordan Københavns Kommunes krav afviger fra de løsninger, der findes på markedet. Markedsdialogen gennemføres dermed med henblik på at tilpasse kravsspecifikationen til markedets løsninger.
Københavns Kommune ønsker, at markedsdialogen har art af workshop, hvor leverandøren på forhånd har sat sig ind i kravsspecifikationen og forholdt sig til kravene, så der kan indgås en grundig dialog omkring disse. Det ønskede udfald er dermed at have en oversigt over hvilke nuværende krav, der er standard for leverandøren samt hvilke, der ikke er, og derfor skal gentænkes internt i Københavns Kommune og ideelt set standardiseres. Der er hertil også et ønske om, at leverandøren tilkendegiver, om denne har mulighed for at tilpasse eller udvikle de funktioner, der ikke kan honorere kravene på nuværende tidspunkt.
Københavns Kommune har derfor følgende krav til leverandørerne i en kommende markedsdialog:
- Gennemlæsning af kravsspecifikation og angivelse af, om kravene kan honoreres eller ikke. Dette gælder både funktionelle og non-funktionelle krav.
- Tilkendegivelse af om der kan udvikles specialløsninger til de krav, der ikke kan honoreres i det nuværende. Gerne med et groft overslag herpå.
- At der tages stilling til integrationer og at eventuelle udfordringer herved fremlægges for Københavns Kommune.
Ansøgninger om deltagelse i individuelle dialogmøder skal fremsendes via kommunikationsfunktionen i Mercell senest fredag den 9. september 2022, kl. 13.00. Ugen efter og senest d. 16. september vælges de leverandører, der skal indgå i markedsdialogen. Alle, der har ansøgt om at deltage i markedsdialogen, vil blive informeret. Der vil herefter afholdes møder med de udvalgte leverandører i ugerne 41 og 43.
Københavns Kommune forbeholder sig retten til at udvælge leverandører, efter hvad der vurderes at passe bedst til forretningens behov.
Deltagelse i dialogmøde vil honoreres med et vederlag på 13.000 kr., under forudsætning af, at de ovenstående krav opfyldes.
Ansøgning om deltagelse i dialogmøder bedes indeholde:
- Angivelse af virksomhedsnavn og CVR-nummer for ansøger
- Forventet antal af deltagere i dialogmøde, samt navne på forventede deltagere
- Beskrivelse af eksisterende IT-løsning (det forventes ikke, at ansøgeren udarbejder nyt materiale men medsender allerede udarbejdede beskrivelser)
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger