Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=ybohqiubdp
Udbyder
Domea.dk s.m.b.a
Vindere
Forbrugsmålere og -regnskaber
(23.11.2022)
Ista Danmark
Borupvang 5B
2750 Ballerup
Forbrugsmålere og -regnskaber
Domea.dk s.m.b.a
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: DK-56710116
Postadresse: Oldenburg Allé 3
By: Taastrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Niclas Shaheen Schmidt
E-mail: nss@domea.dk
Telefon: +45 20221213
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.domea.dk
Del II: Genstand
Forbrugsmålere og -regnskaber
Udbuddet omfatter løbende levering af forbrugsmålere og udarbejdelse af forbrugsregnskaber til Ordregiver,
herunder de boligorganisationer som Ordregiver er administrator.
Det er Ordregivers forventning, at det samlede årlige indkøb på rammeaftalen vil være på cirka 10 mio. kr. ekskl.
moms. Det skal bemærkes, at det årlige indkøb kan variere, og den estimerede indkøbsvolumen bør betragtes
som et årligt gennemsnit
Udbuddet omfatter løbende levering af forbrugsmålere og udarbejdelse af forbrugsregnskaber til Ordregiver,
herunder de boligorganisationer som Ordregiver er administrator.
Det er Ordregivers forventning, at det samlede årlige indkøb på rammeaftalen vil være på cirka 10 mio. kr. ekskl.
moms. Det skal bemærkes, at det årlige indkøb kan variere, og den estimerede indkøbsvolumen bør betragtes
som et årligt gennemsnit
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Ingen offentlig åbning af tilbud.
Ingen offentlig åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klagevejledningen skal iagttages ved indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud.
Hvem kan klage?
Det er ikke alle, som kan indgive klage til Klagenævnet for Udbud. Kun virksomheder, som har en retlig interesse i at indgive klage, kan klage. Det vil typisk dreje sig om:
•Virksomheder, som har overvejet at give tilbud på opgaven, men som har undladt det f.eks. på grund af indholdet af udbudsbetingelserne
•Virksomheder, som har anmodet om at blive prækvalificeret, men ikke blev det, eller
•Virksomheder, som har givet tilbud på opgaven, men som ikke har fået den.
DA Standardformular 02 - Udbudsbekendtgørelse 15 / 22
Hertil kommer, at økonomi- og erhvervsministeren har tillagt visse organisationer og myndigheder klageadgang: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Klagefrister:
•Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation
•Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192),forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
•Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
•Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:”§ 7. Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og RådetsDirektiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efterafsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171,stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af s
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk