Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/237ab92f-660d-49b7-a868-578ba82fb18e/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Pladsanvisningssystem
(06.03.2023)
KMD A/S
Lautrupparken 40-42
2750 Ballerup
Pladsanvisningssystem
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Laila Kibsgaard Kristensen
E-mail: laik@odense.dk
Telefon: +45 23626900
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Pladsanvisningssystem
Pladsanvisningssystem
Odense Kommune
Systemet skal indeholde funktionalitet som understøtter kommunale kerneopgaver om administration af pasningstilbud, herunder pladsanvisning, dagplejeadministration, SFO, og forældrebetaling (økonomiberegning, -regulering og opkrævning), m.v.
Kontraktens ordinære løbetid er 48 måneder fra idriftsættelse, med option på forlængelse i op til 12 måneder. Option på forlængelse kan udnyttes 2 gange.
Option 1: Skifte til Booking (som beskrevet i bilag 2)
Option 2: Arkiveringsydelser
Option 3: Forlængelse af Kontrakten, 2 gange op til 12 måneder
Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i delaftaler med henblik på at opnå de muligheder for transaktionsomkostningsminimering og stordriftsfordele der ligger i at samle hele kontrakten ved én leverandør.
Ansøger og Tilbudsgivers omkostninger i forbindelse med deltagelse i udbudsforretningen er ordregiver uvedkommende og kan ikke kræves refunderet af ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen
For at blive prækvalificeret, skal ansøger fremsende ansøgning indeholdende følgende:
• Udfyldt ESPD om udelukkelsesgrunde og referencer
Ansøger skal anføre referencer, der viser, at tilbudsgiver indenfor de seneste 3 år har leveret tilrådighedsstillelse, drift, support og vedligeholdelse af et pladsanvisningssystem til kommuner eller andre offentlige kunder.
Ordregiver vil prækvalificere 3 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud.
Udvælgelsen af ansøgere vil blive foretaget efter følgende udvælgelseskriterier:
• Relevante referencer
Ved evalueringen af de angivne referencer tillægges det positiv vægt:
o At referencerne er sammenlignelige, dvs. at omfanget bedst muligt modsvarer den udbudte opgave, herunder at der samlet set er referencer på både ”klassisk” pladsanvisning og fuld booking.
o Referencens størrelse og varighed
o Antallet af referencer
Ansøger skal levere minimum 3 referencer.
Udkast til kontraktvilkår indgår i udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil i dette udbud anvende alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens §137. Der henvises i øvrigt til ESPD'et.
Ordregiver forventer at anmode om dokumentationen efter at prækvalifikationen er foretaget. Tidspunktet for dokumentation begrundes med, at det ikke vil være hensigtsmæssigt for nogle af parterne at der udarbejdes tilbud og deltages i forhandlinger, såfremt tilbudsgiver er omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde, eller ikke opfylder egnethedskriterierne.
I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation:
• Ansøgers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske ansøgere
• Hvis ansøger baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt. 6.5: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder samt serviceattest.
Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Dokumentation må maksimalt være 6 måneder gammel.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk