Scanning og digitalisering af Vordingborg Kommunes Byggesags- og miljøarkiv
Vordingborg Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Vordingborg Kommune
Valdemarsgade 43
Att: Per Blum Larsen
4760 Vordingborg
DANMARK
Telefon: +45 55362805
Mailadresse: pbml@vordingborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.vordingborg.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Scanning og digitalisering af Vordingborg Kommunes Byggesags- og miljøarkiv.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
NUTS-kode DK022
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Digitalisering af Vordingborg Kommunes byggesags- og miljøarkiv, herunder bl.a. scanning af dokumenter, rensning af dokumenter, datafangst og drift og vedligeholdelse af arkivsystemet m.v.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
79999100, 72310000, 50324100, 72253200
II.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontraktgenstanden er tjenesteydelser anført i bilag II B til direktivet
Kontrakten består af i alt 7 delydelser. Disse værdier er opgjort særskilt, hvorefter den skønnede værdi af bilag IIA-tjenesteydelserne udgør 42,5 %, mens værdien af bilag II B-tjenesteydelserne udgør 57,5 %. Værdien af bilag II B-tjenesteydelserne i kontrakten overstiger herefter værdien af bilag II A-tjenesteydelserne, hvorfor kontrakten samlet set er en bilag II B-tjenesteydelseskontrakt, der ikke er udbudspligtig.
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 60
2. Udbyders vurdering af de tilbudte system. Vægtning 15
3. Kvalitet, overskuelighed og sortering af prøvescanning. Vægtning 15
4. Scanningsprocedure og adgang til sager under scanningsperioden. Vægtning 10
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
15/2351
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
Del V: Kontrakttildeling
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2)
Oplysninger om tilbud
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
PostNord Scanning
Bernstorffsgade 38
1577 København V
DANMARK
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.3.2)
Indgivelse af klager
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.1.2016