Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=335693&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
BID MARKEDSDIALOG
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Hans Christian Ries
E-mail: Hans.Christian.Ries@rsyd.dk
Telefon: +45 29201561
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
BID MARKEDSDIALOG
Forhåndsmeddelelse om markedsdialog om vedligeholdelse, support og videreudvikling af BID (Regionerne billeddatabase).
BID – Billeddatabasen (Systemet) er udviklet i et regionalt samarbejde, indkøbt og idriftsat som et system til brug for registrering af diverse billedmaterialer, som opsamles i forbindelse med bl.a. regionernes tilsyn og sagsbehandling af jordforureningssager og råstofindvinding.
BID er regionens centrale billeddatabase, som anvendes i forbindelse med forvaltning af jordforureningssager, råstofindvinding mm. I BID registreres billeder med angivelse af tilhørende metadata.
Systemet består af en SQL Server Database, en REST snitflade, nogle klientapplikationer samt nogle kognitive services til brug for identifikation og sløring af ansigter og nummerplader. BID systemet er udviklet og designet til at kunne afvikles på regionens egne servere eller i Azure.
Regionernes BID-samarbejde (RBS) ønsker, at udbyde vedligeholdelse, support og videreudvikling af BID. RBS ønsker at afholde en dialog med markedet for at sikre, at udbuddet bliver beskrevet bedst muligt, så det ligeledes er klart, hvad eventuelle leverandører byder ind på og hvilke parametre, der skal evalueres på.
Markedsdialogen har bl.a. til formål at sikre et markedskonformt udbudsmateriale efter markedsdialogen. Markedsdialogen om udbuddet vil foregå som individuelle møder af ca. 1 times varighed. Foreløbig er planlagt, den 17. august 2022 og afholdes som virtuelle møder. Markedsdialogen tager udgangspunkt i RBS’s udkast til udbudsmateriale, der findes på EU-Supply. Materialet er tilgængeligt for alle fra den 21. juli 2022. Det bemærkes, at der er tale om et foreløbigt materiale, der vil blive ændret forud for offentliggørelsen af udbuddet.
Ansøgning om deltagelse i markedsdialogen skal sendes pr. e-mail til Hans Christian Ries på Hans.Christian.Ries@rsyd.dk. Ansøgningen skal indeholde kontaktoplysninger på de personer, som firmaet ønsker skal deltage i det virtuelle møde. Frist for ansøgning om deltagelse i møderne er den 15. august 2022, kl. 12.00. I ansøgningen må der gerne foreslås ønskede formiddag/eftermiddagstid. RBS tager forbehold for begrænse antallet af deltagere i markedsdialogen, der kan være op til 5. RBS vil forud for møderne udsende en dagsorden med spørgsmål og drøftelsestemaer. Aktører, der ikke deltager i markedsdialogen, kan vælge at indsende en kort skrivelse på op 2 sider med input til udkastet til udbudsmateriale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger