Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
Udbud af SRO-konsulenter til renseanlæg i Novafos A/S
(16.11.2022)
LOGIMATIC ENGINEERING A/S
Kirke Værløsevej 20
3500 Værløse
Udbud af SRO-konsulenter til renseanlæg i Novafos A/S
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9, 1. sal
By: Birkerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Rafi Baronian
E-mail: rba@novafos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/182757989.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af SRO-konsulenter til renseanlæg i Novafos A/S
Nærværende udbud vedrør levering af SRO-konsulentydelser til Renseområdet i Novafos A/S
Novafos er i gang med implementering af nyt SCADA-system på vores renseanlæg, og derfor har Novafos brug for assistance fra eksterne som kan projektere, dokumenterer og programmere vores renseanlæg.
Det er i Novafos' interesse at have konsulenter som vil være Novafos kontaktpersoner og som vil blive introduceret i vores standarder, arbejdsprocesser og derved opbygning af knowhow så det vil blive udnyttet bedst muligt.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet, mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i Ydelsesbeskrivelsen.
Den anslåede værdi af Rammeaftalen (i alt 4 år inklusive mulighed for forlængelse) udgør 12 mio. kr. eksklusive moms.
Den maksimale værdi af Rammeaftalen er anslået til 14,5 mio. kr. eksklusive moms.
Ordregiver har option på at forlænge Rammeaftalen med 1x12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 mio. kr. eksklusive moms årligt.
Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 mio. kr. eksklusive moms årligt.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum to referencer inden for de seneste 3 år. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser, som er omfattet af udbuddets område
At være igangværende eller gennemført inden for de seneste 3 år. At mindst én reference skal have en størrelse svarende til minimum 500.000 kr. eksklusive moms pr. årsbasis. At referencerne vedrør levering af SRO-konsulentydelser til et renseanlæg.
Leverandøren er ikke berettiget til at anvende underleverandører ved opfyldelsen af denne Rammeaftale. Kontrakten omfatter et CSR-klausul.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §134a, § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5.
I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Revisorpåtegnet årsregnskab indeholdende tilbudsgivers egenkapital i indtil det seneste disponible regnskabsår.
I forhold til referencer udgør referencelisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og de vindende tilbudsgivere skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for referencerne.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk