23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 003-003269
Offentliggjort
06.01.2016
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune Koncernservice

Vindere

(06.01.2016)
Fujitsu A/S
Sletvej 68
8361 Hasselager

Vedligeholdelse af eDoc


Københavns Kommune Koncernservice

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune Koncernservice
Borups Allé 177
Att: Aki Danielsen
2400 København
DANMARK
Telefon: +45 29139920
Mailadresse: aki.danielsen@ks.kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.kk.dk/

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Andet: arbejdsværktøj til administrative opgaver
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Vedligeholdelse af eDoc.
Bistand til drift og udvikling af systemet.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Leverandøren skal hjælpe med at vedligeholde systemet, udvikle ændringer samt lave dataudtræk efter ønske fra Kunden.
drift ug udvikling m.m. af system er begrænset til leverandøren (Fujitsu) i form af Fujitsus ejerskab til såvel kildekode, applikation, API og intellektuelle rettigheder til systemet (eDoc inkl. Agenda og Digiservice), som ikke vil kunne løses af andre økonomiske aktører som følge af der beskyttelse af enerettigheder i overensstemmelse med udbudsdirektivet Artikel 31, litra b.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72267100

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 500 000 DKK
Inklusive moms. Momssats (%) 25

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Forhandling uden offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse / iværksættelse af et udbud
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager, årsager, der vedrører beskyttelse af enerettigheder
Bistand til drift ug udvikling m.m. af system er begrænset til leverandøren (Fujitsu) i form af Fujitsus ejerskab til såvel kildekode, applikation, API og intellektuelle rettigheder til systemet (eDoc inkl. Agenda og Digiservice), som ikke vil kunne løses af andre økonomiske aktører som følge af der beskyttelse af enerettigheder i overensstemmelse med udbudsdirektivet Artikel 31, litra b.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Fujitsu A/S
Sletvej 68
8361 Hasselager
DANMARK
Telefon: +45 86751231

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 1 500 000 DKK
Inklusive moms. Momssats (%) 25
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 72200030

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000

VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Telefon: +45 72200030

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.1.2016

Send til en kollega

0.047