Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336431&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Markedsdialog - Serologiske Smittemarkører
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Christensen
E-mail: majbritt.christensen@rsyd.dk
Telefon: +45 99440380
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Markedsdialog - Serologiske Smittemarkører
Region Syddanmark (på vegne af RFI) inviterer hermed til markedsdialog vedr. Serologiske Smittemarkører. Med henblik på et fælles nationalt udbud, ønskes der gennemført markedsdialog med op til 5 potentielle leverandører virtuelt d. 30 august 2022.
Region Syddanmark (på vegne af RFI) inviterer hermed til markedsdialog vedr. Serologiske Smittemarkører. Med henblik på et fælles nationalt udbud, ønskes der gennemført markedsdialog med op til 5 potentielle leverandører virtuelt d. 30 august 2022.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Denne dialogfase retter sig mod de leverandører, der kan levere Fuldautomatisk walk away, CE-IVD godkendt udstyr og tilhørende reagenser og utensilier til udførelse af serologiske smittemarkører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/