Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vpbhklwdts
Udbyder
Domea.dk s.m.b.a.
Indkøb af telefoni, mobilt bredbånd, kommunikationsløsning, internetopkoblinger og tilknyttede services
Domea.dk s.m.b.a.
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 56710116
Postadresse: Oldenburg Allé 3
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Niclas Shaheen Schmidt
E-mail: nss@domea.dk
Telefon: +45 20221213
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.domea.dk
Del II: Genstand
Indkøb af telefoni, mobilt bredbånd, kommunikationsløsning, internetopkoblinger og tilknyttede services
Rammeaftalen omfatter følgende ydelser:
- Telefoni, herunder fastnettelefonitjenester, abonnement på analoge linjer, mobil-abonnementer for telefoni og -data, nummerserier, samtaletjenester mv. for både indlands- og udlandstelefoni i kombinationer af fastnet og mobilnet samt kombinations-ydelser af telefontjenester mv,
- Mobilt bredbånd
- Internetopkoblinger
- Kommunikationsløsning
- Tilknyttede serviceydelser i henhold til Kundens bestillinger
- Serviceydelser i form af timebaserede konsulentydelser
I forbindelse med den tilbudte Kommunikationsløsning indeholder Rammeaftalen de to følgende minimumsoptioner:
- Call-back funktionalitet
- Web Call-Back funktionalitet
Danmark
Rammeaftalen omfatter følgende ydelser:
- Telefoni, herunder fastnettelefonitjenester, abonnement på analoge linjer, mobil-abonnementer for telefoni og -data, nummerserier, samtaletjenester mv. for både indlands- og udlandstelefoni i kombinationer af fastnet og mobilnet samt kombinations-ydelser af telefontjenester mv,
- Mobilt bredbånd
- Internetopkoblinger
- Kommunikationsløsning
- Tilknyttede serviceydelser i henhold til Kundens bestillinger
- Serviceydelser i form af timebaserede konsulentydelser
I forbindelse med den tilbudte Kommunikationsløsning indeholder Rammeaftalen de to følgende minimumsoptioner:
- Call-back funktionalitet
- Web Call-Back funktionalitet
Èn gang á 12 måneder
Er der flere end fire (4) ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, vil Ordregiver ved udvælgelsen af de fire (4) ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud, lægge vægt på mest relevante referencer.
Mest relevante referencer
Ordregiver vil ved udvælgelsen af ansøgere lægge vægt på ansøgernes mest relevante referencer ud fra nedenstående betragtninger:
A. Referencer, vedrørende kontrakter der i højest mulig grad har lighed med de ydelser som er genstand for Bilag 1 (Kravspecifikation) herunder særligt, at referencen afspejler en behovsopfyldelse for kundens Kommunikationsløsning.
B. I hvor høj grad de konkrete referencekunder har en størrelse og kompleksitet svarende til Ordregivers, herunder med hensyn til:
a. Antal lokationer, idet det vægter højere, at en reference vedrører en sammenhængende opfyldelse af behovet for Kommunikationsløsning på så mange lokationer som muligt
b. Antal brugere, idet det vægter højere, at en reference vedrører opfyldelse af behovet for Kommunikationsløsning for så mange brugere som muligt
C. Følgende momenter vil ligeledes blive tillagt vægt ved vurderingen af referencernes relevans:
a. Kontraktsum, idet høj kontraktsum vægter højere.
- Call-back funktionalitet
- Web Call-Back funktionalitet
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen
Omsætning
Gennemsnitlige (middeltal) omsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår eller ansøgers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 20.000.000,00 (ekskl. moms).
Mindst 3 referencer
Ansøger skal angive mindst 3 (tre) referencer vedrørende kontrakter om levering af ydelser, som er udført indenfor inden for de seneste 5 (fem) år, og som har lighed med de ydelser som er genstand for Rammeaftalens ydelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden20
kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået
en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og
tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jakobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk