Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=334702&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
Vask og leje af beklædning i Rødovre Kommune
(07.11.2022)
De Forenede Dampvaskerier A/S
Kongebakken 1
2765 Smørum
Opdateringer
II.1.5
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 20000000.00
DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 30000000.00
DKK
II.2.6
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 14000000.00
DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 24000000.00
DKK
II.2.6
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 5600000.00
DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 6000000.00
DKK
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 22-08-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 31-08-2022
Time: 23:59
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 22-08-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 31-08-2022
Time: 23:59
Vask og leje af beklædning og linned i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Mols
E-mail: cn26226@rk.dk
Telefon: +45 36377074
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Vask og leje af beklædning og linned i Rødovre Kommune
Udbuddet vedrører levering af vask og leje af beklædning til personale i Rødovre Kommune. Endvidere vask og leje af linned, herunder vask af kommunens egne mopper, til kommunens institutioner. Personalegrupper er primært sundhedsfagligt personale i hjemmeplejen og på plejehjem, men omfatter også personale i træningscenter, køkkener, tandpleje m.fl.
Vask og leje af beklædning i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbuddet vedrører levering af vask og leje af beklædning til personale i Rødovre Kommune. Endvidere vask og leje af linned, herunder vask af kommunens egne mopper, til kommunens institutioner. Personalegrupper er primært sundhedsfagligt personale i hjemmeplejen og på plejehjem, men omfatter også personale i træningscenter, køkkener, tandpleje m.fl.
Forlængelse 1x12 måneder
Vask og leje af linned i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbuddet vedrører levering af vask og leje af beklædning til personale i Rødovre Kommune. Endvidere vask og leje af linned, herunder vask af kommunens egne mopper, til kommunens institutioner. Personalegrupper er primært sundhedsfagligt personale i hjemmeplejen og på plejehjem, men omfatter også personale i træningscenter, køkkener, tandpleje m.fl.
Forlængelse 1x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Rødovre
Postnummer: 2610
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk