Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Vindere
Rammeaftale om GPS i TMF Drift Materiel
(01.09.2016)
Fleet Intelligence IVS
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
Opdateringer
I stedet for:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
16.2.2016 (12:00)
Læses:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
23.2.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Ordregiver har besluttet at foretage forlængelse af frist for modtagelse af bud, idet Ordregiver har modtaget spørgsmål, som endnu ikke har været muligt at besvare.
Frist for modtagelse af bud ændres fra 16.2.2016 til 23.2.2016.
Spørgsmål, og svar på spørgsmål, offentliggøres naturligvis, således alle interesserede får adgang til disse.
I stedet for:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
23.2.2016 (12:00)
Læses:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
1.3.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Ordregiver har valgt at forlænge fristen for afgivelse af tilbud til den 1.3.2016. Baggrunden for tidsfristforlængelsen er, at Ordregiver vil sikre, at interesserede har den fornødne tid til at læse besvarelserne på de spørgsmål som Ordregiver har modtaget.
Ordregiver forventer at udsende svar på spørgsmål inden den 19.2.2016.
Ordregiver har tilføjer to nye dokumenter der beskriver API'er, da det har været efterspurgt af spørger.
Rammeaftale om GPS i TMF Drift Materiel.
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Njalsgade 13
Att: Tuana Shuan
2300 København S
DANMARK
Mailadresse: eb1r@tmf.kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kk.dk/
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/55416134.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/55416134.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK01
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Køberens materielpark består af følgende hovedgrupper inden for materiel: traktorer, minitraktorer og red-skabsbærere, lastvogne over 3 500 kg, varevogne under 3 500 kg, varevogne med komprimator, vans, feje-maskiner, vibratortromler, asfaltudlæggere, grave- og læsemaskiner, gaffeltrucks, små transportvogne og græsklippere.
Køberen har behov for at indsamle GPS-data både for almindelig kørsel og anvendelse af materielenheden, samt for hvorvidt en eventuel arbejdsfunktion er aktiv.
Køberen har behov for at GPS-data sendes til egne servere.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/55416134.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
38112100
Rammeaftalens løbetid er til og med den 31.12.2018 med option på forlængelse med 1 gange 12 måneder.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbuddet skal indeholde følgende dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige egnethed: Forelæggelse af en liste over de betydeligste leveringer eller tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter samt den offentlige eller private modtager, hvilket kan ske ved den som bilag I vedlagte formular. Listen kan omfatte leveringer eller tjenesteydelser, der fortsat er i kraft og ikke er fuldt ud gennemført. De under pkt. a nævnte referenceoplysninger skal omfatte kontaktperson inklusive kontaktoplysninger hos de pågældende offentlige eller private modtagere. Ordregiver forbeholder sig at kontakte de pågældende med henblik på at opnå bekræftelse af tilbudsgivers oplysninger. Minimumskrav: Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten: Tilbudsgiver skal fremlægge referencer omfattende mindst to tilsvarende leveringer eller tjenesteydelser, der er udført i løbet af de sidste 5 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100