Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddjurs Kommune
Opdateringer
Udbud af daginstitutionssystem
Syddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: kaso@syddjurs.dk
Telefon: +45 87535775
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179237508.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
E-mail: jesper.bonde@fredericia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
Postadresse: Tinghøj Allé 2
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5750
Land: Danmark
E-mail: jniko@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Del II: Genstand
Udbud af daginstitutionssystem
3 kommuner gennemfører et fælles udbud af en kontrakt om daginstitutionssystem.
Hver af de tre deltagende kommuner indgår hver deres kontrakt med vinderen af udbuddet.
Systemet skal være en sagsbærende institutionsløsning på kommunens dagtilbud- og pladsanvisningsområde, således, at sagsbehandling, administration samt overblik over kommunens dagtilbud understøttes bedst muligt både teknisk og forretningsmæssigt.
Systemet skal anvendes til at understøtte administration af børn i alderen 0-18 år, dog primært op til 13 år, som benytter et eller flere af følgende pasningstilbud, samt de pladser der er til rådighed i disse tilbud:
Dagtilbud til børn, herunder Dagpleje og Daginstitution (vuggestue, børnehave, fritidshjem m.v.), samt private institutioner
Private pasningsordninger
Klubber
Skolefritidsordning i henhold til folkeskolelovens § 3 m.m.
Lovpligtige fripladstyper eller tilskudstyper (økonomiske/socialpædagogiske/behandlingsmæssige/søskende)
Mellemkommunale pasningstilbud
Systemet skal anvendes af de forvaltninger, institutioner og dagplejere, der administrerer opskrivninger, ventelister, indmeldelser, børn, samt organisering i daginstitutioner og dagplejen.
Systemet skal kunne understøtte forskellige former for administrative opdelinger af funktioner og arbejdsområder. Systemet skal derfor indeholde et dagplejemodul, et institutionsmodul, et pladsanvisningsmodul og et kapacitetsstyringsmodul, hvor data automatisk overføres imellem modulerne, eller tilsvarende.
Det forventes, at der tilbydes en løsning som SaaS, således at Tilbudsgiver drifter det tilbudte system. Derfor er der til kontrakten vedlagt en standard hostingaftale og en databehandleraftale.
Kontraktens varighed er fra underskrift og indtil 1. oktober 2028; dvs. 6 år plus perioden fra underskrift til 1. oktober. Der er mulighed for, at de deltagende kommuner hver for sig kan forlænge kontraktperioden med 4 x 12 måneder. Forlængelse kan ske af en eller flere omgange med et varsel på 3 måneder inden udløb af den ordinære eller forlængede kontraktperiode.
Option vedrørende kapacitetsstyring (Behovslisten punkt 11.1 - 11.8)
Option vedrørende arkiveringsversion til Statens Arkiver
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers generelle egnethed til at udføre den udbudte kontrakt vurderes på baggrund af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af følgende hovedafsnit i ESPD:
Del III.A (straffedomme)
Del III.B (betaling af skatter, afgifter og bidrag)
Del III.C (insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse)
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk