Fakta om udbudet
Udbyder
DOT – Din Offentlige Transport I/S
Genudbud af kontrakt om drift af DOT-hjemmeside samt projekt vedr. implementering af nyt UI/UX og opgradering af backend
DOT – Din Offentlige Transport I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 38181793
Postadresse: Gammel Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorteé Dannesboe
E-mail: DOD@Moviatrafik.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dinoffentligetransport.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af kontrakt om drift af DOT-hjemmeside samt projekt vedr. implementering af nyt UI/UX og opgradering af backend
Ved dette udbud ønsker Din Offentlige Transport I/S (DOT) at indhente tilbud på kontrakt om drift af DOT-hjemmeside samt projekt vedr. implementering af nyt UI/UX og opgradering af backend.
OBS: Tidligere udbud med udbudsbekendtgørelse 2022/S 025-064586 er annulleret. Der er foretaget ændringer af i udbudsmaterialet i forbindelse med dette genudbud.
Ordregivers hjemmeside (DOT - Din Offentlige Transport - DOT) er en af Ordregivers vigtigste kanaler til kommunikation og kundeservice. Omkring 150.000 personer besøger hver måned Ordregivers hjemmeside for at finde svar på deres spørgsmål om den offentlige transport på Sjælland og øerne. Ordregiver har dermed et ansvar for at sikre en enkel, brugervenlig og driftsstabil platform, som kan hjælpe brugerne videre på deres rejse. Hjemmesidens tekniske platform er imidlertid ved at være forældet, og flere kundeundersøgelser peger på et behov for at forbedre brugeroplevelsen på hjemmesiden.
Derfor har Ordregiver iværksat et projekt, der omfatter opgradering af hjemmesidens tekniske grundlag med henblik på at sikre bedre drift af hjemmesiden samt forbedring af den generelle brugeroplevelse ved implementering af nyt design, UI og UX.
På denne baggrund ønsker Ordregiver ved nærværende udbud at indhente tilbud på:
• Drift, support og vedligehold af DOT-hjemmeside (DOT - Din Offentlige Transport - DOT)
• Projekt vedr. implementering af nyt UI/UX og opgradering af back-end
• Ad hoc-opgaver
Kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i udbudsbilag B (kravspecifikation) og kontraktbilag 7 (SLA), mens Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet.
Ad II.1.6: Anskaffelsen er ikke opdelt i delaftaler. Årsagen hertil er, at det ikke er vurderet kommercielt og økonomisk hensigtsmæssigt at opdele anskaffelsen i delaftaler.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af kontrakt om drift af DOT-hjemmeside samt projekt vedr. implementering af nyt UI/UX og opgradering af backend
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har truffet beslutning om at annullere udbuddet. Dette skyldes for det første, at der efter ordregivers vurdering ikke kan opnås et attraktivt tilbud på baggrund af udbudsmaterialet i sin nuværende form.
Ordregiver ønsker derfor at foretage visse ændringer af og tilføjelser til udbudsmaterialet, med det formål at gøre det lettere for tilbudsgiverne at prissætte opgaven, hvorved ordregiver forventer at kunne modtage mere attraktive tilbud.
Beslutning om at annullere udbuddet er desuden begrundet i manglende konkurrence.
Ordregiver vil hurtigst muligt gennemføre et genudbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk