23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 094-258652
Offentliggjort
16.05.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Computere (2022)


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
CVR-nummer: 17472437
Postadresse: Pakkerivej 6
By: Valby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Lorentz Münter
E-mail: konsulent-anmu@ski.dk
Telefon: +45 29412515
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/306f2f22-506f-4803-afd0-830c5a961b8d/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Indkøbscentral
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Computere (2022)

Sagsnr.: 02.02
II.1.2) Hoved-CPV-kode
30000000 Kontor- og edb-maskiner, -udstyr og -artikler, herunder ikke møbler og softwarepakker
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

02.02 Computere er et genudbud af den eksisterende aftale på området. Aftalen tildeles på baggrund af tildelingskriteriet ”Pris”. Der vil være én primær leverandør samt to sekundære leverandører på aftalen. Når den primære leverandørs sortiment dækker indkøbsbehovet, skal købet foretages direkte hos primærleverandøren, mens tildelingen ved større indkøb eller ved skærpede krav vil foregå ved miniudbud blandt de tre leverandører.

Sortimentet dækker alt fra administrative arbejdspladser til computere til brug i mere specialiserede opgaver, og på aftalen bliver det muligt at købe produkter fra en lang række producenter. Sortimentet vil blive optimeret i forhold til den offentlige sektors faktiske forbrug og behov. Derudover vil der være en række serviceydelser i sortimentet.

Det vil være muligt at købe ind via e-katalog og webshop med punchout.

Aftalen forventes at træde i kraft ultimo december 2022 og kan løbe i optil fire år.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
30200000 Edb-maskiner og -artikler
30213000 Pc'er
30213100 Bærbare datamater
30213300 Stationære pc'er
30230000 Computerrelateret udstyr
30231000 Computerskærme og konsoller
30237270 Mapper til bærbare computere
30237280 Strømforsyningstilbehør
30237410 Computermus
30237460 Tastaturer til datamater
72600000 Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
72611000 Teknisk support i forbindelse med datamater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen forventes at omfatte:

All-in-One (AIO) computere,

bærbare computere,

håndholdte computere,

specialcomputere,

stationære computere,

tilbehør,

tynde klienter

Derudover vil der være en række serviceydelser i sortimentet.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Oplysningerne i denne meddelelse er baseret på den forventede tilrettelæggelse af udbuddet. Der kan ske ændringer i de angivne oplysninger, fx i forhold til delaftaler, sortiment, offentliggørelse, procedure, mv. inden udbuddet offentliggøres. For yderligere oplysninger henvises til www.ski.dk hvor der løbende orienteres om vigtige forhold samt datoer vedrørende udbuddet.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
05/08/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Nærværende forhåndsmeddelelse har til formål at gøre potentielle tilbudsgivere og relevante markedsaktører opmærksom på, at SKI gennemfører en teknisk dialog, hvor der er mulighed for at give input til det kommende udbudsmateriale. Den tekniske dialog gennemføres på https://www.ethics.dk/ethics/eo#/306f2f22-506f-4803-afd0-830c5a961b8d/homepage

Den tekniske dialog foregår via ETHICS fra den 11. maj til den 1. juni 2022 kl.12:00.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/05/2022

Send til en kollega

0.179