Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune
Annullationsbekendtgørelse på Genudbud af kontrakt vedr. digital Foreningsportal samt forenings- og anlægsregister
Københavns Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Ramsted Hensch
E-mail: py7u@kk.dk
Telefon: +45 21184534
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/178744143.aspx
Del II: Genstand
Annullationsbekendtgørelse på Genudbud af kontrakt vedr. digital Foreningsportal samt forenings- og anlægsregister
Nærværende udbud vedrører kontrakt om en IT-platform, som leverandørens skal stille til rådighed for Københavns Kommune til brug for en digital foreningsportal samt et forenings- og anlægsregister.
Den udbudte kontrakt vedrører en Software as a Service aftale (SaaS), der omfatter en IT-platform, som leverandørens skal stille til rådighed for Københavns Kommune (Ordregiver), til brug for en digital bookingportal samt et forenings- og anlægsregister.
Den pågældende IT-platform skal anvendes som en digital foreningsportal til understøttelse af folkeoplysende foreningers og aftenskolers bookinger af faciliteter på kommunens idrætsanlæg, svømmehaller, boldbaner, folkeskoler, selvejende institutioner m.fl. i Københavns Kommune, jf. Folkeoplysningsloven. Derudover skal den digitale løsning fungere som et forenings- og anlægsregister.
Efter udvikling og implementering af den digitale løsning i henhold til Ordregivers behov, skal den økonomiske aktør, der har fået tildelt kontrakten, endvidere hoste, drift og vedligeholde platformen i kontraktperioden.
Den digitale løsning skal kunne understøtte administrationen af ca. 1.200 folkeoplysende foreninger og 80 aftenskoler på omkring 165 lokationer i Københavns Kommune.
I henhold til Udbudslovens § 49, stk. 2 oplyses, at den udbudte kontrakt ikke opdeles i delkontrakter, idet Ordregiver har vurderet, at det af tekniske grunde ikke er muligt at have flere leverandører af ydelserne omfattet af kontrakten.
Kommunikation, ansøgning og tilbud skal være på dansk, jf. DEL IV. 2.4). Eventuelle referencer, vedlagt som fil til eESPD'et, bilag til tilbud omfattende tekniske specifikationer samt endelig dokumentation for den vindende aktørs egnethed, jf. udbudsbetingelserne pkt. 8.4, må dog gerne være formuleret på engelsk.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Genudbud af Udbud af kontrakt vedr. digital Foreningsportal samt forenings- og anlægsregister
Del VI: Supplerende oplysninger
På vegne af Københavns Kommune meddeles hermed, at nærværende desværre udbud annulleres. Annullationen er begrundet med fejl i udbudsmaterialet herunder, at databehandleraftalen vedlagt det offentliggjorte udbudsmateriale ikke indeholder de specifikke krav, som skal være gældende for databehandling i kontraktperioden. Annullationen skyldes endvidere at Københavns Kommune skal udbyde "BookByen", og her ønsker Københavns Kommune at sikre en bedre integration imellem Foreningsportalen og BookByen. Dette for at understøtte en bedre brug af Københavns Kommunes fritidsfaciliteter. Til orientering kan oplyses, at Københavns Kommune forventer at genudbyde den pågældende kontrakt snarest muligt efter, at opdatering af udbudsmaterialet samt justering af udbuddets scope har fundet sted.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk