Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5432823c-758d-4fe5-bbb3-e8a100aed98c/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
1
(08.06.2022)
Danoffice IT ApS
Svendborg
Clusternoder med tilhørende infiniband netværk
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Nordre Ringgade 1
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens August Munch
E-mail: udbud@au.dk
Telefon: +45 93521783
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.au.dk/
Del II: Genstand
Clusternoder med tilhørende infiniband netværk
Formålet med nærværende udbud er at udbygge vores eksisterende HPC-cluster med nye computer-noder bestykket med state-of-the-art CPUer.
Aarhus
Formålet med nærværende udbud er at udbygge vores eksisterende HPC-cluster med nye computer-noder bestykket med state-of-the-art CPUer. Nogle af noderne er endvidere bestykket med GPUer. Alle noder skal forbindes til hinanden vha. et Infiniband netværk som også skal medfølge. Noderne og Infiniband-infrastrukturen monteres af tilbudsgiver i eksisterende rack(s). Al udstyret leveres på gulvet i vores computerrum på Aarhus Universitet 8000-campus, tom emballage bortskaffes efterfølgende af tilbudsgiver. Alt hardware skal være omfattet af 5 års Next Business Day garanti.
Idet indkøbsbudgettet pt. ikke er fuldstændig kendt, skal det være muligt i op til 3 måneder efter kontraktindgåelse at
afgive ordre på tilkøb af yderligere komponenter, som dem hovedtilbuddet består af.
Omfanget af optionen kan være fra 0% til 10% af budgettet.
Tildeling vil ske på grundlag af bedste forhold mellem antal noder/GPUer og kvalitet indenfor et budget på 2.940.000 DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller ingen krav til økonomisk og finansiel formåen.
Ingen krav
Tilbudsgiver skal beskrive mindst 2 referencer af leverancer af clusternoder, der er udført i løbet af de sidste 3 år regnet fra tilbudsfristen.
Hver reference bedes indeholde:
o Kundenavn inkl. kontaktperson med navn og telefonnummer på modtager hos den ordregivende myndighed.
o Beløb/leverancens værdi
o Dato for levering af leverancen.
o En klar og tydelig beskrivelse af opgaven/leverancen
o Antallet af clusternoder i leverancen
For at referencerne er gyldige skal hver leverance have indeholdt mindst 20 clusternoder.
Del IV: Procedure
Aarhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbudinden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem derer blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse forbeslutningen;
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidendeom, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen erblevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivereom, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvorordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgåeten kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske UnionsTidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter dendag, hvor ordregiveren i henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgåendeoffentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgivestil Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens §12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk