Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Udbud på Workstation, Laptop, Docking og Skærme
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Rikke Krogh
E-mail: rikke.krogh2@rsyd.dk
Telefon: +45 21472046
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud på Workstation, Laptop, Docking og Skærme
Udbud på Workstation, Laptop, Docking og Skærme til Region Syddanmark
7100 Vejle
Udbud på Workstation, Laptop, All-in-One PC, Docking og Skærme til hele Region Syddanmark. Det er en rammeaftale på 4 år med én leverandør.
Udbuddet omfatter option på tilvalgsprodukter/ydelser og tilbagekøb jf. Kontraktbilag 3.
Den maksimale værdi af rammeaftalen i Kontraktens løbetid er 328 mio. kr. ekskl. moms.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Workstation, Laptop, All-in-One PC, Docking og Skærme
Del VI: Supplerende oplysninger
Grundet fejl i udbudsmaterialet annulleres udbuddet. Genudbud forventes snarest.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: Vejle
Land: Danmark
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/