Fakta om udbudet
Udbyder
Solrød Kommune
Vindere
Vasketøjsservice til hjemmeboende visiterede borgere
(12.08.2022)
TRASBO A/S
Jernager 9
4050 Skibby
Vasketøjsservice til hjemmeboende visiterede borgere
Solrød Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulla Skovgaard
E-mail: usk@solrod.dk
Telefon: +45 56182258
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65970
Del II: Genstand
Vasketøjsservice til hjemmeboende visiterede borgere
Aftalen består af:
Udlån af vasketøjssække
Afhentning af vasketøjssæk, på borgerens bopæls adresse
Sortering, vask og tørring af vasketøj i henhold til vaskeanvisning
Sammenlægning og emballering af det vaskede tøj
Aflevering af vasket tøj på borgerens bopæls adresse
Solrød Kommune
Udbuddet vedrører vasketøjsservice til hjemmeboende visiterede borgere.
Der indgås aftale med to leverandører for at sikre borgerens frie valg.
Der indgås to kontrakter, Kontrakt A og Kontrakt B.
Kontrakt A tildeles den tilbudsgiver der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kontrakt B tildeles den næstbedste tilbudsgiver. Kontrakt B leverer til Kontrakt A´s priser. Alle øvrige forhold skal opfylde udbuddets samlede minimumsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgiver må ikke have en forfalden ubetalt gæld til det offentlige på over kr. 100.000.
Tilbudsgiver skal. indenfor de seneste 24 måneder, kunne dokumentere en årlig omsætning på minimum kr. 500.000 i forhold til vaskeriydelser til hjemmeboende visiterede borgere.
Tilbudsgiver skal ifølge årsregnskaberne have et positivt resultat efter skat, når resultatet for de seneste tre år lægges sammen.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum tre positive referencer af minimum samme omfang, udført inden for de seneste tre år.
Grundet borgerens frie valg efter §91 i serviceloven skal aftalen betragtes som et tilbud til de enkelte borgere, der er visiteret til ordningen.
Del IV: Procedure
Økonomisk mest fordelagtigt på baggrund af:
Pris 50%
Service 30%
Miljø 20%
Del VI: Supplerende oplysninger
Da der er tale om en frit valgs ydelse, skal den vindene tilbudsgiver acceptere at ordregiver videregiver den vindende tilbudsgivers priser i det omfang det er nødvendigt i henhold til lovens krav, herunder også til den tilbudsgiver med det næst bedste tilbud, idet denne tilbudsgiver skal levere på samme økonomiske vilkår.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: x
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk