Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Annullation af Delaftale 4 - Indkøb
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas K. Krægpøth
E-mail: kthk@aarhus.dk
Telefon: +45 20533770
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk
Del II: Genstand
Annullation af Delaftale 4 - Indkøb
Aarhus Kommune udbyder aftale på Økonomisystem, Debitorsystem, Løn og vagtplansystem samt Indkøbssystem (ERP).
Aftalen udbydes i 4 delkontrakter:
Delaftale 1: Økonomisystem
Delaftale 2: Debitorsystem
Delaftale 3: Løn og vagtplansystem
Delaftale 4: Indkøbssystem.
Kontrakten for hver delaftale udbydes for en periode på 8 år med mulighed for forlængelse i 4 x 12 måneder.
Ordregiver indgår Kontrakt med én leverandør om levering på hver delaftale.
Delaftale 1: Økonomisystem
Aarhus Kommune
Økonomisystem
Udbuddet af delkontrakten indeholder optioner, der er angivet i udbudsmaterialet.
Forhandlingsforløbet forventes at bestå af en eller flere forhandlingsrunder, herunder også mulighed for en skriftlig forhandlingsrunde. Forhandlingsforløbet indebærer ikke shortlisting og der ydes ikke vederlag til deltagerne ifm. forhandlingerne.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele Kontrakten på baggrund af Tilbudsgivers indledende tilbud.
Delkontrakt 2: Debitorsystem
Aarhus Kommune
Debitorsystem
Udbuddet af delkontrakten indeholder optioner, der er angivet i udbudsmaterialet.
Forhandlingsforløbet forventes at bestå af en eller flere forhandlingsrunder, herunder også mulighed for en skriftlig forhandlingsrunde. Forhandlingsforløbet indebærer ikke shortlisting og der ydes ikke vederlag til deltagerne ifm. forhandlingerne.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele Kontrakten på baggrund af Tilbudsgivers indledende tilbud.
Delkontrakt 3: Løn og vagtplansystem
Aarhus Kommune
Løn og vagtplansystem
Udbuddet af delkontrakten indeholder optioner, der er angivet i udbudsmaterialet.
Forhandlingsforløbet forventes at bestå af en eller flere forhandlingsrunder, herunder også mulighed for en skriftlig forhandlingsrunde. Forhandlingsforløbet indebærer ikke shortlisting og der ydes ikke vederlag til deltagerne ifm. forhandlingerne.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele Kontrakten på baggrund af Tilbudsgivers indledende tilbud.
Delkontrakt 4: Indkøbssystem
Aarhus Kommune
Indkøbssystem
Udbuddet af delkontrakten indeholder optioner, der er angivet i udbudsmaterialet.
Forhandlingsforløbet forventes at bestå af en eller flere forhandlingsrunder, herunder også mulighed for en skriftlig forhandlingsrunde. Forhandlingsforløbet indebærer ikke shortlisting og der ydes ikke vederlag til deltagerne ifm. forhandlingerne.
Ordregiver forbeholder sig ret til at tildele Kontrakten på baggrund af Tilbudsgivers indledende tilbud.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 - Indkøb
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 4 - Indkøb annulleres pga. fejl i et egnethedskrav.
Delaftale 4 - Indkøb forventes genudbudt i uge 16.
Genudbuddet vil gøre brug af det oprindelige udbudsmateriale (Delaftale 1, 2 og 3 fortsætter), men Delaftalen Indkøb vil få en separat tidsplan. Denne nye tidsplan vil fremgå af udbudsbetingelserne, der vil blive opdateret ifm. genudbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 5.10.2010 om Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter Ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager over udbuddet skal indgivet inden 45 kalenderdage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Seneste samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal Klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stanstill-perioden, I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal Klageren tillige angive, hvorvidt der begræres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk