Fakta om udbudet
Udbyder
Energinet Forretningsservice A/S
Rammeaftale vedrørende IT-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi
Energinet Forretningsservice A/S
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2022/S 056-147904)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 39314797
Postadresse: Tonne Kjærsvej 65
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøb - K
E-mail: indkob@energinet.dk
Telefon: +45 70102244
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=ENERGINET
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/228008
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende IT-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi
Rammeaftalen omfatter anskaffelse af IT-konsulentbistand indenfor Microsofts teknologiområder til Ordregivers løbende behov for drift, vedligehold og udvikling af såvel eksisterende som nye platforme og services. Rammeaftalen skal understøtte Ordregivers behov for on-site og remote bistand inden for teknologiområderne igennem agile arbejdsmetoder og med en Cloud first-tankegang.
Rammeaftalen er opdelt i følgende seks delaftaler, som adskiller Microsofts teknologiområder med henblik på at sikre Ordregiver adgang til specialiserede og højt kvalificerede kompetencer:
- Data & Analytics
- Microsoft 365
- Client deployment & management
- Development
- Security
- Integration
Den samlede anskaffelse indkøbes for en periode på 4 år fra rammeaftaleunderskrift med mulighed for forlængelse i 2 x 24 måneder.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Hvis mere end fem (5) ansøgere opfylder de fastsatte mindstekrav, jf. sektion III, vil Ordregiver prækvalificere de fem (5) bedst egnede ansøgere, som herefter opfordres til at afgive tilbud. Udvælgelsen af de bedst egnede ansøgere sker på baggrund af de fremsendte referencer, herunder i hvilket omfang disse vurderes at være tilsvarende den udbudte opgave, jf. afsnit II.2.4. Som følge heraf vil antallet af referencer ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave og dennes omfang og formål, særligt vedrørende:
• Levering af Implementering af Windows 10 med hybrid joined devices, som er co-managed i Intune SCCM
• Levering af Implementering af Azure Virtual desktop i stort entreprisemiljø
• Levering af Implementering Endpoint Defender ATP i et stort entreprisemiljø
Delaftalen omfatter anskaffelse af IT-konsulentbistand indenfor nedenstående Microsofts teknologiområder til Ordregivers løbende behov for drift, vedligehold og udvikling af såvel eksisterende som nye platforme og services.
- Administration og styring
- Mobil (administration)
- Windows Virtual Desktop
- Endpoint-management
Rammeaftalen skal understøtte Ordregivers behov for on-site og remote bistand indenfor teknologiområderne igennem agile arbejdsmetoder og med en Cloud first-tankegang. Nærværende koncernrammeaftale udbydes af forretningsenheden Forretningsservice, som fungerer som indkøbscentral for Energinet-koncernen. For yderligere information henvises til udbudsmaterialet.
Oversigt over de til koncernen tilknyttede selskaber som kan benytte rammeaftalen kan findes her: https://energinet.dk/Indkoeb/Om-indkoeb/Fakurering---praktisk-info.