Fakta om udbudet
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Vindere
(18.05.2016)
COMM2IG A/S
Kokkedal Industripark 104
2980 Kokkedal
Begrænset udbud af PCer, Workstation og skærme.
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Att: Strategisk Indkøbskonsulent John Tandrup Riedel
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45252525
Mailadresse: jotri@adm.dtu.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/165863
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154437&B=DTU
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154437&B=DTU
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Andet: Forskning
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Kongens Lyngby.
NUTS-kode DK012
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 2
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 50 000 000 og 90 000 000 DKK
DTU har ca. 5 500 medarbejdere fordelt på 29 institutter/centre og 8 administrative afdelinger og det er forventningen at DTU’s samlede indkøb på kontrakterne vil blive cirka 1 000 stationære computere, cirka 1 000 bærbare computere og 1 000 skærme årligt. Fordeling forventes at følge markedsudvikling. Grundet den betydelige volumen forventer DTU at kunne opnå fordelagtige vilkår.
DTU forventer at prækvalificere mellem 5 og 7 ansøgere på hver af nedenstående delaftaler, som vil blive inviteret til at afgive tilbud.
Tilbuddene vil blive evalueret på baggrund af tildelingskriteriet »det økonomisk mest fordelagtige tilbud« på baggrund af de kriterier, der bliver anført i opfordringen til at afgive tilbud.
DTU ønsker at indgå kontrakter med Tilbudsgiverne om levering indenfor nedennævnte kategorier i rammekontraktperioden.
Delaftale 1) Stationære computere
Delaftale 2) Bærbare computere
Delaftale 3) Skærme.
Delaftale 1 forventes at omfatte 3 forskellige stationære computere, samt en stationær workstation med en række standardkonfigurationer og en række optioner og ønsker.
Delaftale 2 forventes at omfatte 3 forskellige bærbare computere, samt en bærbar workstation med en række standardkonfigurationer og en række optioner og ønsker.
Delaftale 3 forventes at omfatte 3 forskellige skærme med en række standardkonfigurationer og en række optioner og ønsker.
De enkelte computere og skærme, der tilbydes under en delaftale, skal være af samme mærke/fabrikat, og Ansøger kan ikke ændre dette fabrikat i rammekontraktens løbetid. Dette krav skal sikre, at Ordregivers it-medarbejdere ikke efterfølgende skal være i stand til at supportere et større antal fabrikater end højst nødvendigt.
Ordregiver vil også indarbejde procedurer for at udskifte de tilbudte modeller, så der sikres tidssvarende modeller i aftalens løbetid.
Rammeaftalen udbydes på vegne af Danmarks Tekniske Universitet (DTU), baseret på DTU‘ behov og volumen, yderligere vil Copenhagen Business School (CBS) have mulighed for at tilslutte sig rammeaftalen inden for en afgrænset periode efter rammeaftalens indgåelse. CBS mulige antal enheder indgår ikke i tal ovenfor, men forventet volumen er regnet med i interval for anslået værdi af kontrakt. Nærmere rammer for tilslutningsaftalen findes i udbudsmaterialet.
30213300, 30213100, 30214000, 30231310
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
interval: mellem 50 000 000 og 90 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for 3 x 1 års forlængelse.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 3
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Begrænset udbud af Stationære PCer30213300, 30213100, 30214000, 30231310
30213100, 30213300, 30214000, 30231310
30231310, 30213100, 30213300, 30214000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgeren skal endvidere afgive erklæring på tro og love om, at Ansøgeren ikke befinder sig i en af de i udbudsdirektivets art 45, stk. 1 og stk. 2 nævnte situationer, jf. bekendtgørelse nr. 712 af 15.6.2011 § 11, stk. 1.
Ansøgeren skal afgive tro og love-erklæring, som er vedlagt udbudsbetingelserne som Skabelon A. Manglende udfyldelse af skabelon A medfører, at Ansøgningen i det hele anses som ukonditionsmæssig.
a) Erklæring om omsætning, soliditetsgrad og overskudsgrad for de seneste tre disponible regnskabsår ved Ansøgerens udfyldelse af Skabelon B.
b) Kopi af de sidste 3 årsregnskaber — alternativt henvisning til hjemmeside hvor disse findes Ordregiver gør opmærksom på, at det ikke er tilstrækkelig dokumentation at vedlægge virksomhedens årsregnskaber. Ansøgeren skal udfylde skabelon B. Manglende udfyldelse af skabelon B medfører, at Ansøgningen i det hele anses som ukonditionsmæssigt.
Som dokumentation for Ansøgerens tekniske formåen skal Ansøgeren vedlægge følgende materiale, ved Ansøgers udfyldelse af Skabelon C.
a) Oplysning om de væsentligste sammenlignelige opgaver, som Ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 kalenderår, med angivelse af tidspunkt herfor, samt navn og telefonnummer på kunderne.
b) Oplysning om ansøgers antal ansatte.
c) Oplysninger om ansøgers interne retningslinjer for miljøansvarlighed (herunder evt. miljøsystemer/certificeringer).
d) Oplysninger om ansøgers interne retningslinjer for social ansvarlighed og etik for virksomhedens egne ansatte samt eventuelle underleverandører fra udviklingslande.
e) Oplysninger om ansøgers interne kvalitetssikringsprocedurer (herunder evt. kvalitetssystemer).
f) Oplysninger om hvordan ansøger generelt håndterer support ved Ansøger, samt oplysninger om Ansøgers supportorganisation der dokumenterer eller sandsynliggør at Ansøger er i stand til levere professionel support på dansk.
g) Oplysninger om ansøgers produktionskapacitet, eller alternativt oplysninger om de aftaler Ansøger har indgået med producenter og/eller underleverandører, der dokumenterer eller sandsynliggør at Ansøger er i stand til levere et betydeligt antal computere indenfor nogle forholdsvis korte tidsfrister.
h) Angiv referencer vedr. opsætning af Elektroniske kataloger (til kundens E-handel system), som Ansøger har gennemført. Det skal fremgå om der er tale om Punch-out løsning til website eller internt katalog med periodisk opdatering.
Manglende udfyldelse af skabelon C medfører, at Ansøgningen i det hele anses som ukonditionsmæssigt.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt antallet af egnede virksomheder overstiger 7 for hver delaftale, vil den videre selektion ske på baggrund af dokumentation for teknisk kapacitet, jf. skabelon C i prioriteret rækkefølge:
— Ansøgers referencer (jf. Teknisk kapacitet, punkt a)
— Ansøgers kvalitet vedr. produktionskapacitet og levering (jf. Teknisk kapacitet, punkt g)
— Ansøgers håndtering af support generelt (jf. Teknisk kapacitet, punkt f)
— Ansøgers referencer vedr. Elektroniske kataloger (E-handel) (jf. Teknisk kapacitet, punkt h)
— Ansøgers interne retningslinjer for miljøansvarlighed (jf. Teknisk kapacitet, punkt c)
— Ansøgers interne retningslinjer for social ansvarlighed og etik (jf. Teknisk kapacitet, punkt d).
Del VI: Supplerende oplysninger
Anfør projektet/-erne og/eller programmet/-merne: Noget udstyr der indkøbes på denne rammeaftale kan blive indkøbt til Horizon 2020 projekter.
Ordregiver i forhold til nærværende udbud er Danmarks Tekniske Universitet (DTU). Derudover har Copenhagen Business School (CBS) mulighed for at tilslutte sig rammeaftalen via en tilslutningsaftale. Såfremt CBS vælger at tilslutte sig aftalen er institutionerne berettiget til på egne vegne og inden for rammeaftalens område at indgå selvstændige leveranceaftaler på baggrund af rammeaftalen. Området for indgåelse af egne leveranceaftaler med institutionerne som selvstændig kontraktpart er nærmere afgrænset i udbudsmaterialet.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen/Danish Competition and Consumer Authority
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
Fax: +45 41715100
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk