Fakta om udbudet
Udbyder
Evida Service A/S - HRSI
Vindere
(30.03.2022)
VOLUE TECHNOLOGY DENMARK A/S
2740 Skovlunde
GIS-konsolidering gennem en udvidelse af eksisterende rammeaftale
Evida Service A/S - HRSI
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Betzer
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 77899000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173044213.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.evida.dk/
Del II: Genstand
GIS-konsolidering gennem en udvidelse af eksisterende rammeaftale
Evida har i dag to forskellige GIS-systemer. Evida har et ønske om at samle vores løsninger for i fremtiden at have ét fælles GIS-system.
Viborg
Rammeaftalen omfatter anskaffelse af et geografisk informationssystem (GIS) til Ordregiver. Foruden anskaffelsen af det geografiske informationssystem omfatter rammeaftalen desuden anskaffelse af konsulentbistand på ad hoc-basis.
GIS bruges hos Ordregiver til registrering og vedligehold af geografisk data om el- og gas-infrastruktur. Udover Ordregivers egne data indeholder GIS-systemet grunddata i form af bla. Matrikeldata, LIDAR-data og data fra andre offentligt tilgængelige geografiske registre.
Data bruges i forbindelse med projektering, analyser og rapportering. Data udstilles både internt og eksternt via webservices til webgis, desktop-GIS og hjemmesider.
Ordregiver gør desuden brug af mobile apps til visning, registrering og redigering af data i marken både med visuel registrering samt med GPS til opmåling og afsætning.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor:
Udbudspligt afløftet gennem eksisterende rammeaftale.
Forklaring:
Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig gennemsigtighed indrykkes, da Evida har til hensigt at flytte alle brugere af GIS-systemer over på en eksisterende rammeaftale.
Det er Evidas opfattelse, at vores eksisterende rammeaftale (Bekendtgørelses nr.: 2020/S 251-633464) rummer mulighed for at udvide med det antal brugere og funktionalitet, som Evida har behov for, for at kunne samle og drive ét effektivt GIS-system. Det er endvidere Evidas klare opfattelse, at økonomien kan holdes indenfor den estimerede ramme på rammeaftalen. Evida vurderer derfor, at betingelserne for at benytte den eksisterende rammeaftale til udvidelse af GIS-systemet, er til stede.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
By: Skovlunde
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2740
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk