23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 063-167073
Offentliggjort
30.03.2022
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Evida Service A/S - HRSI

Vindere

(30.03.2022)
VOLUE TECHNOLOGY DENMARK A/S
2740 Skovlunde

GIS-konsolidering gennem en udvidelse af eksisterende rammeaftale


Evida Service A/S - HRSI

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Evida Service A/S - HRSI
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Betzer
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 77899000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173044213.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.evida.dk/
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

GIS-konsolidering gennem en udvidelse af eksisterende rammeaftale

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38221000 Geografiske informationssystemer (GIS eller tilsvarende)
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Evida har i dag to forskellige GIS-systemer. Evida har et ønske om at samle vores løsninger for i fremtiden at have ét fælles GIS-system.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 45 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000 Programmering af software og konsulentvirksomhed
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Viborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter anskaffelse af et geografisk informationssystem (GIS) til Ordregiver. Foruden anskaffelsen af det geografiske informationssystem omfatter rammeaftalen desuden anskaffelse af konsulentbistand på ad hoc-basis.

GIS bruges hos Ordregiver til registrering og vedligehold af geografisk data om el- og gas-infrastruktur. Udover Ordregivers egne data indeholder GIS-systemet grunddata i form af bla. Matrikeldata, LIDAR-data og data fra andre offentligt tilgængelige geografiske registre.

Data bruges i forbindelse med projektering, analyser og rapportering. Data udstilles både internt og eksternt via webservices til webgis, desktop-GIS og hjemmesider.

Ordregiver gør desuden brug af mobile apps til visning, registrering og redigering af data i marken både med visuel registrering samt med GPS til opmåling og afsætning.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor:

Udbudspligt afløftet gennem eksisterende rammeaftale.

Forklaring:

Denne bekendtgørelse med henblik på frivillig gennemsigtighed indrykkes, da Evida har til hensigt at flytte alle brugere af GIS-systemer over på en eksisterende rammeaftale.

Det er Evidas opfattelse, at vores eksisterende rammeaftale (Bekendtgørelses nr.: 2020/S 251-633464) rummer mulighed for at udvide med det antal brugere og funktionalitet, som Evida har behov for, for at kunne samle og drive ét effektivt GIS-system. Det er endvidere Evidas klare opfattelse, at økonomien kan holdes indenfor den estimerede ramme på rammeaftalen. Evida vurderer derfor, at betingelserne for at benytte den eksisterende rammeaftale til udvidelse af GIS-systemet, er til stede.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 251-633464

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
14/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Officielt navn: VOLUE TECHNOLOGY DENMARK A/S
By: Skovlunde
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2740
Land: Danmark
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Indledende anslået samlet værdi af kontrakten/delkontrakten/koncessionen: 45 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 45 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/03/2022

Send til en kollega

0.063