23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 057-149028
Offentliggjort
22.03.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Syddjurs Kommune

Udbud af daginstitutionssystem


Syddjurs Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Syddjurs Kommune
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Sonne
E-mail: kaso@syddjurs.dk
Telefon: +45 87535775
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172620242.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fredericia Kommune
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
E-mail: jesper.bonde@fredericia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faaborg-Midtfyn Kommune
Postadresse: Tinghøj Allé 2
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5750
Land: Danmark
E-mail: jniko@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Mariagerfjord Kommune
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
E-mail: lense@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Horsens Kommune
Postadresse: Torvet 3
By: Horsens
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: lielk@fikm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsens.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Norddjurs Kommune
Postadresse: Torvet 3
By: Grenaa
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8500
Land: Danmark
E-mail: elha@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af daginstitutionssystem

Sagsnr.: 50265
II.1.2) Hoved-CPV-kode
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

6 kommuner gennemfører et fælles udbud af en kontrakt om daginstitutionssystem.

Hver af de seks deltagende kommuner indgår hver deres kontrakt med vinderen af udbuddet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48400000 Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
72210000 Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Systemet skal være en sagsbærende institutionsløsning på kommunens dagtilbud- og pladsanvisningsområde, således, at sagsbehandling, administration samt overblik over kommunens dagtilbud understøttes bedst muligt både teknisk og forretningsmæssigt.

Systemet skal anvendes til at understøtte administration af børn i alderen 0-18 år, dog primært op til 13 år, som benytter et eller flere af følgende pasningstilbud, samt de pladser der er til rådighed i disse tilbud:

Dagtilbud til børn, herunder Dagpleje og Daginstitution (vuggestue, børnehave, fritidshjem m.v.), samt private institutioner

Private pasningsordninger

Klubber

Skolefritidsordning i henhold til folkeskolelovens § 3 m.m.

Lovpligtige fripladstyper eller tilskudstyper (økonomiske/socialpædagogiske/behandlingsmæssige/søskende)

Mellemkommunale pasningstilbud

Systemet skal anvendes af de forvaltninger, institutioner og dagplejere, der administrerer opskrivninger, ventelister, indmeldelser, børn, samt organisering i daginstitutioner og dagplejen.

Systemet skal kunne understøtte forskellige former for administrative opdelinger af funktioner og arbejdsområder. Systemet skal derfor indeholde et dagplejemodul, et institutionsmodul, et pladsanvisningsmodul og et kapacitetsstyringsmodul, hvor data automatisk overføres imellem modulerne, eller tilsvarende.

Det forventes, at der tilbydes en løsning som SaaS, således at Tilbudsgiver drifter det tilbudte system. Derfor er der til kontrakten vedlagt en standard hostingaftale og en databehandleraftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringstid og implementering / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option vedrørende kapacitetsstyring (Behovslisten punkt 11.1 - 11.8)

Option vedrørende arkiveringsversion til Statens Arkiver

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 030-073975
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af daginstitutionssystem

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/03/2022

Send til en kollega

0.063