23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 046-119590
Offentliggjort
07.03.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Færdselsstyrelsen

MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING


Færdselsstyrelsen

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Færdselsstyrelsen
CVR-nummer: 40850031
Postadresse: Sorsigvej 35
By: Ribe
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6760
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Grona
E-mail: jesper.grona@devoteam.com
Telefon: +45 28150271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f7215ff1-66e6-469e-83ca-e9bd62e48b6e/homepage
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f7215ff1-66e6-469e-83ca-e9bd62e48b6e/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING

Færdselsstyrelsen skal anskaffe et nyt it-system til understøttelse af virksomhedskontrol af køre- og hviletidsbestemmelser, herunder aflæsning af tachografer. Forud for udbudsprocessen om anskaffelse af et nyt it-system ønsker Færdselsstyrelsen at gennemføre markedsafklaring. Formålet er at få nærmere indblik i markedet for virksomhedskontrolsystemer, disses muligheder og funktionaliteter samt derudover at sikre en indkøbsproces med et bredt felt af deltagere. Ordregiver ønsker som udgangspunkt at gennemføre én runde af markedsdialog, der gennemføres på dansk eller engelsk, afhængigt af leverandørfeltet. Møderne vil blive afholdt virtuelt i perioden 21-25.03.2022.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 13 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38561110 Tachometre
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Hovedudførelsessted:

Sydjylland, samt Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING

Færdselsstyrelsen skal anskaffe et nyt it-system til understøttelse af virksomhedskontrol af køre- og hviletidsbestemmelser, herunder aflæsning af takografer. Forud for udbudsprocessen om anskaffelse af et nyt it-system ønsker Færdselsstyrelsen at gennemføre markedsafklaring. Formålet er at få nærmere indblik i markedet for virksomhedskontrolsystemer, disses muligheder og funktionaliteter samt derudover at sikre en indkøbsproces med et bredt felt af deltagere. Ordregiveren ønsker som udgangspunkt at gennemføre én runde af markedsdialog, der gennemføres på dansk eller engelsk, afhængigt af leverandørfeltet. Møderne vil blive afholdt virtuelt i perioden 21-25.03.2022.

Ordregiveren vil gerne i kontakt med potentielle tilbudsgivere. Interesserede bedes venligst indsende en anmodning om deltagelse ved brug af funktionen "Anmodning om information" i indkøbssystemet Ethics, jf. pkt. adressen i afsnit I.3.

Den indsendte anmodning skal være modtaget senest fredag 11.03.2022. Sammen med anmodningen om deltagelse bedes de interesserede sende en kort beskrivelse af virksomheden og dennes erfaring på området (max. 2 sider) samt henvise til eller vedlægge produktbeskrivelse af virksomhedernes relevante løsning i forhold til markedsafklaringen og eventuelt oplyse om virksomhedens erfaring på området samt hvilke tilsvarende kunder, der anvender løsningen.

Ordregiver forventer at gennemføre første runde af markedsdialogen med 4 - 6 interesserede. Er der flere interesserede end det forventede antal, vil ordregiver udvælge de parter, der har den bedste erfaring og systemunderstøttelse, som i vidst omfang imødekommer ordregivers behov. Udvalgte virksomheder får bilagsmateriale til brug for markedsdialog fremsendt til den oplyste mail mandag 14.03.2022.

Markedsdialogen afholdes ved at interesserede leverandører meddeler deres interesse, gennemgår det udsendte oplæg til markedsdialog, som udsendes per mail og forbereder en mundtlig tilbagemelding, støttet af relevant præsentation, til ordregiver på et individuelt, virtuelt møde af 1½-2 timers varighed. Fra ordregiver vil der deltage 2-3 fagpersoner og projektleder, ordregiver vil tage noter, men der vil ikke blive lavet et egentligt referat. Leverandøren bedes stille med relevante fagpersoner og ledelsesrepræsentanter.

Markedsdialogen vil forløbe med konkret feedback på det udsendte materiale og dagsordenen på mødet er som følger:

- Præsentation af deltagere

- Kort præsentation af leverandørens løsning (max 15 min.)

- Leverandøren kommenterer og besvarer ordregivers forhåndsudsendte emner og spørgsmål

- Eventuelt.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
20/05/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2022

Send til en kollega

0.067