Fakta om udbudet
Udbyder
Færdselsstyrelsen
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING
Færdselsstyrelsen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 40850031
Postadresse: Sorsigvej 35
By: Ribe
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6760
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Grona
E-mail: jesper.grona@devoteam.com
Telefon: +45 28150271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f7215ff1-66e6-469e-83ca-e9bd62e48b6e/homepage
Del II: Genstand
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING
Færdselsstyrelsen skal anskaffe et nyt it-system til understøttelse af virksomhedskontrol af køre- og hviletidsbestemmelser, herunder aflæsning af tachografer. Forud for udbudsprocessen om anskaffelse af et nyt it-system ønsker Færdselsstyrelsen at gennemføre markedsafklaring. Formålet er at få nærmere indblik i markedet for virksomhedskontrolsystemer, disses muligheder og funktionaliteter samt derudover at sikre en indkøbsproces med et bredt felt af deltagere. Ordregiver ønsker som udgangspunkt at gennemføre én runde af markedsdialog, der gennemføres på dansk eller engelsk, afhængigt af leverandørfeltet. Møderne vil blive afholdt virtuelt i perioden 21-25.03.2022.
Sydjylland, samt Sjælland
MARKEDSAFKLARING VEDRØRENDE ANSKAFFELSE AF VIRKSOMHEDSKONTROLSYSTEM OG TACHOGRAFAFLÆSNING
Færdselsstyrelsen skal anskaffe et nyt it-system til understøttelse af virksomhedskontrol af køre- og hviletidsbestemmelser, herunder aflæsning af takografer. Forud for udbudsprocessen om anskaffelse af et nyt it-system ønsker Færdselsstyrelsen at gennemføre markedsafklaring. Formålet er at få nærmere indblik i markedet for virksomhedskontrolsystemer, disses muligheder og funktionaliteter samt derudover at sikre en indkøbsproces med et bredt felt af deltagere. Ordregiveren ønsker som udgangspunkt at gennemføre én runde af markedsdialog, der gennemføres på dansk eller engelsk, afhængigt af leverandørfeltet. Møderne vil blive afholdt virtuelt i perioden 21-25.03.2022.
Ordregiveren vil gerne i kontakt med potentielle tilbudsgivere. Interesserede bedes venligst indsende en anmodning om deltagelse ved brug af funktionen "Anmodning om information" i indkøbssystemet Ethics, jf. pkt. adressen i afsnit I.3.
Den indsendte anmodning skal være modtaget senest fredag 11.03.2022. Sammen med anmodningen om deltagelse bedes de interesserede sende en kort beskrivelse af virksomheden og dennes erfaring på området (max. 2 sider) samt henvise til eller vedlægge produktbeskrivelse af virksomhedernes relevante løsning i forhold til markedsafklaringen og eventuelt oplyse om virksomhedens erfaring på området samt hvilke tilsvarende kunder, der anvender løsningen.
Ordregiver forventer at gennemføre første runde af markedsdialogen med 4 - 6 interesserede. Er der flere interesserede end det forventede antal, vil ordregiver udvælge de parter, der har den bedste erfaring og systemunderstøttelse, som i vidst omfang imødekommer ordregivers behov. Udvalgte virksomheder får bilagsmateriale til brug for markedsdialog fremsendt til den oplyste mail mandag 14.03.2022.
Markedsdialogen afholdes ved at interesserede leverandører meddeler deres interesse, gennemgår det udsendte oplæg til markedsdialog, som udsendes per mail og forbereder en mundtlig tilbagemelding, støttet af relevant præsentation, til ordregiver på et individuelt, virtuelt møde af 1½-2 timers varighed. Fra ordregiver vil der deltage 2-3 fagpersoner og projektleder, ordregiver vil tage noter, men der vil ikke blive lavet et egentligt referat. Leverandøren bedes stille med relevante fagpersoner og ledelsesrepræsentanter.
Markedsdialogen vil forløbe med konkret feedback på det udsendte materiale og dagsordenen på mødet er som følger:
- Præsentation af deltagere
- Kort præsentation af leverandørens løsning (max 15 min.)
- Leverandøren kommenterer og besvarer ordregivers forhåndsudsendte emner og spørgsmål
- Eventuelt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger