Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
Udbud af tilskudsadministrativt system
Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Nyropsgade 3
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1602
Land: Danmark
Kontaktperson: Maiken Rohde Persson
E-mail: RX0N@kk.dk
Telefon: +45 29138078
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f3d609e3-5771-4704-ae60-8f8971366308/homepage
Del II: Genstand
Udbud af tilskudsadministrativt system
Udbuddet vedrører en kontrakt, der omfatter en IT-løsning, som skal understøtte tilskudsforvaltningen i Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF). IT-løsningen skal anvendes til håndtering af tilskud inden for flere tilskudsområder, puljer og ordninger i KFF og skal kunne bruges af både sagsbehandlere, ledere, ansøgere/tilskudsmodtagere i tilskudsprocessen fra ansøgningen sendes til opfølgning og endeligt udbetaling. IT-løsningen skal basere sig på en allerede eksisterende løsning hos leverandøren (standardsystem) og forventes at indeholde begrænset udvikling, konfiguration og tilpasning til KFFs behov og krav. Efter levering af IT-løsningen skal den leverandør, der har fået tildelt kontrakten, endvidere forestå hosting, drift, og vedligeholdelse af IT-løsningen i kontraktperioden.
Se pkt. II.1.4)
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende forhåndsmeddelelse har til formål at orientere om afholdelsen af markedsdialog i forbindelse med Københavns Kommunes indkøb af tilskudsadministrativt it-system.
Deltagerne i markedsdialogen er inviteret, og markedsdialogen afholdes den 28. februar - 2. marts 2022.
For at sikre mest mulig gennemsigtighed i forhold til anskaffelsen, kan dele af det foreløbige udbudsmateriale rekvireres ved henvendelse til Maiken Rohde Persson på RX0N@kk.dk. Leverandører, der rekvirerer materialet er velkomne til at fremsende sine skriftlige kommentarer på førnævnte mail. I så fald ønsker Københavns Kommune navnlig input til følgende:
- Tidsplan, herunder tid fra kontraktunderskrift til opstart samt forventet leveringstid
- Om løsningen kan leveres som SaaS og/eller om leverandøren kan stå for drift af løsningen
- Kravspecifikationens enkelte krav
- Om løsningen kan leveres som standardløsning eller om der er tale om et større udviklingsprojekt