Fakta om udbudet
Udbyder
AAB Varde, Boligforeningen VIBO, Djursbo, Hadsten Boligforening, Nykøbing Mors Andelsboligforening, Ringkøbing Skjern Boligforening, Varde Bolig Administration
Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning
AAB Varde, Boligforeningen VIBO, Djursbo, Hadsten Boligforening, Nykøbing Mors Andelsboligforening, Ringkøbing Skjern Boligforening, Varde Bolig Administration
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 14278818, 36511710, 18516918, 22804316, 58624411, 44674610, 30144430
Postadresse: Kongevejen 46
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Bo Lodbjerg
E-mail: bl@rsbolig.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsbolig.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning
ORDREGIVER (7 Boligforeninger) står overfor at skulle udskifte en række forbrugsmålere og ønsker i den anledning af opgradere med fjernaflæsning mm., samt forbrugsafregning.
Indkøbet udbydes som en 4 årig eksklusiv rammeaftale.
Det tekniske indhold af rammeaftalen er nærmere beskrevet i dokumentet Kravspecifikation i Udbudsmaterialet.
Øvrige vilkår for rammeaftalen fremgår af udkast til totalentreprisekontrakt og øvrigt udbudsmateriale.
Forskellige adresser hos hver af de 7 boligforeninger, dvs. i nærheden af hhv. Nykøbing Mors, Ringkøbing, Varde, Hadsten, Hornslet, Ebeltoft, Københavnsområdet.
ORDREGIVER (7 Boligforeninger) står overfor at skulle udskifte en række forbrugsmålere og ønsker i den anledning af opgradere med fjernaflæsning mm., samt forbrugsafregning.
Indkøbet udbydes som en 4 årig eksklusiv rammeaftale.
Det tekniske indhold af rammeaftalen er nærmere beskrevet i dokumentet Kravspecifikation i Udbudsmaterialet.
Øvrige vilkår for rammeaftalen fremgår af udkast til totalentreprisekontrakt og øvrigt udbudsmateriale.
Rammeaftalens maksimale værdi udgør 44.600.000 kr. ekskl. moms.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres med henblik på ændring af mindstekrav. Udbuddet forventes genudbudt inden for kort tid.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: www.naevneneshus.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: § 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk. § 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, vorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk