23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 035-087969
Offentliggjort
18.02.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

AAB Varde, Boligforeningen VIBO, Djursbo, Hadsten Boligforening, Nykøbing Mors Andelsboligforening, Ringkøbing Skjern Boligforening, Varde Bolig Administration

Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning


AAB Varde, Boligforeningen VIBO, Djursbo, Hadsten Boligforening, Nykøbing Mors Andelsboligforening, Ringkøbing Skjern Boligforening, Varde Bolig Administration

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: AAB Varde, Boligforeningen VIBO, Djursbo, Hadsten Boligforening, Nykøbing Mors Andelsboligforening, Ringkøbing Skjern Boligforening, Varde Bolig Administration
CVR-nummer: 14278818, 36511710, 18516918, 22804316, 58624411, 44674610, 30144430
Postadresse: Kongevejen 46
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Bo Lodbjerg
E-mail: bl@rsbolig.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsbolig.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
38421100 Vandmålere
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

ORDREGIVER (7 Boligforeninger) står overfor at skulle udskifte en række forbrugsmålere og ønsker i den anledning af opgradere med fjernaflæsning mm., samt forbrugsafregning.

Indkøbet udbydes som en 4 årig eksklusiv rammeaftale.

Det tekniske indhold af rammeaftalen er nærmere beskrevet i dokumentet Kravspecifikation i Udbudsmaterialet.

Øvrige vilkår for rammeaftalen fremgår af udkast til totalentreprisekontrakt og øvrigt udbudsmateriale.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38551000 Energimålere
48219100 Gateway programpakke
48800000 Informationssystemer og servere
50411100 Reparation og vedligeholdelse af vandmålere
65500000 Aflæsning af målere
45330000 Blikkenslagerarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

Forskellige adresser hos hver af de 7 boligforeninger, dvs. i nærheden af hhv. Nykøbing Mors, Ringkøbing, Varde, Hadsten, Hornslet, Ebeltoft, Københavnsområdet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

ORDREGIVER (7 Boligforeninger) står overfor at skulle udskifte en række forbrugsmålere og ønsker i den anledning af opgradere med fjernaflæsning mm., samt forbrugsafregning.

Indkøbet udbydes som en 4 årig eksklusiv rammeaftale.

Det tekniske indhold af rammeaftalen er nærmere beskrevet i dokumentet Kravspecifikation i Udbudsmaterialet.

Øvrige vilkår for rammeaftalen fremgår af udkast til totalentreprisekontrakt og øvrigt udbudsmateriale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Teknisk kvalitet / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Samarbejdsproces / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalens maksimale værdi udgør 44.600.000 kr. ekskl. moms.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1)</span>Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 016-037478
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af rammeaftale vedr. Fællesudbud af målere, målerinfrastruktur og forbrugsafregning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet annulleres med henblik på ændring af mindstekrav. Udbuddet forventes genudbudt inden for kort tid.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: § 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk. § 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, vorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/02/2022

Send til en kollega

0.046