Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Vindere
(16.02.2022)
KMD A/S
Ballerup
Indkøb af EOJ system til Mariagerfjord Kommune via SKI 02.19
Mariagerfjord Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 38781715
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Louise Dalsgaard Hoff
E-mail: nahof@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113038
Fax: +45 96576220
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173048342.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mariagerfjord.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af EOJ system til Mariagerfjord Kommune via SKI 02.19
På baggrund af gennemført proces beskrevet i SKI 02.19 Bilag B Retningslinjer for tildeling af leveringsaftale, indeholdende intern behovsopgørelse, samt gennemgang FORM/STORM, er det konkluderet, at der kun er en enkelt leverandør der kan understøtte Mariagerfjord Kommunes behov, hvorfor der forventes at indgås leveringsaftale med KMD på systemet KMD Nexus.
På baggrund af det tilgængelige SKI-Katalog på 02.19 rammeaftalen, er der via udvælgelsesproces identificeret én enkelt leverandør der kan levere et sammenhængende system til både Sundhed og Omsorg, Handicap samt Socialområdet, idet det alene er KMD Nexus der kan tilbyde en løsning der rummer Mariagerfjord Kommunes behov for forretningsløsninger på områderne indenfor: hjælpemidler, video, forebyggende indsatser for personer med fysisk og psykisk funktionsevner samt sociale problemstillinger. KMD Nexus er endvidere det eneste system der kan tilbyde understøttelse for en sammenhængende plan for borgere der har behov for en helhedsorienteret indsats indenfor både arbejdsmarkedsområdet, omsorgsområdet samt socialområdet.
Mariagerfjord Kommune agter at tildele leveringsaftalen af et fælles IT-fagsystem til KMD Nexus.
Der foretages ikke en evaluering idet KMD Nexus er den eneste løsning der kan opfylde Mariagerfjord Kommunes behov for forretningsløsning og sikre et gennemgående system på tværs af flere forvaltningers behov.
Standstill-perioden træder i kraft ved datoen for offentliggørelse af denne profylaksebekendtgørelse og løber 10 dage frem fra denne dato hvorefter der indgås leveringsaftale med leverandøren.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftale og direkte tildeling i henhold til SKI rammeaftale 02.19 SaaS-Cloud delaftale 2. Mariagerfjord Kommune anvender delaftale 2 da anskaffelsen sker af en kommune.
På baggrund af det tilgængelige SKI-Katalog på 02.19 rammeaftalen, er der via udvælgelsesproces identificeret én enkelt leverandør der kan levere et sammenhængende system til både Sundhed og Omsorg, Handicap samt Socialområdet, idet det alene er KMD Nexus der kan tilbyde en løsning der rummer Mariagerfjord Kommunes behov for forretningsløsninger på områderne indenfor: hjælpemidler, video, forebyggende indsatser for personer med fysisk og psykisk funktionsevner samt sociale problemstillinger. KMD Nexus er endvidere det eneste system der kan tilbyde understøttelse for en sammenhængende plan for borgere der har behov for en helhedsorienteret indsats indenfor både arbejdsmarkedsområdet, omsorgsområdet samt socialområdet.
Mariagerfjord Kommune tildeler leveringsaftalen af et fælles IT-fagsystem til KMD Nexus.
Der foretages ikke en evaluering idet KMD Nexus er den eneste løsning der kan opfylde Mariagerfjord Kommunes behov for forretningsløsning og sikre et gennemgående system på tværs af flere forvaltningers behov.
Efter udløb af stand-still periode indgås leveringsaftale med leverandør - KMD A/S.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk